Πρόλογος
Αυτό το βιβλίο είναι μοναδικό, μια νέα σκέψη. Πριν ξεκινήσετε, σας παρακαλώ διαβάστε τον πρόλογο. Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε αυτό το βιβλίο, το Νόμο του Κάρμα.
Τι είναι Κάρμα; Η κάθε μας πράξη είναι Κάρμα. Αν η κάθε πράξη εκτελείται σαν ένωση με τον Θεό, σα γιόγκα, δεν πρόκειται να μας αγγίξει. Αυτό το περιγράφω καθαρά στο κεφάλαιο Κάρμα Γιόγκα, στο βιβλίο Σάι Γκίτα Πραβάτσαναμ.
Μια πράξη, Κάρμα, μας δένει εξαιτίας της προσκόλλησης. Αυτή είναι η αιτία του κύκλου των γεννήσεων και των θανάτων. Τα αισθήματα που μας παρουσιάζονται γίνονται σκέψεις. Οι σκέψεις γίνονται πράξεις. Αυτές οι πράξεις, καλές – κακές, εντυπώνονται στο νου και μπορούν να γίνουν βαθειές καταγραφές. Αυτές είναι που αποφασίζουν για την επόμενη γέννησή μας.
Οι προσκολλήσεις του ανθρώπου στη γυναίκα του, στα παιδιά, την οικογένεια, την περιουσία και τα λοιπά, αποτελούν την αιτία για της επανειλημμένες του γεννήσεις. Αυτός είναι ο Νόμος του Κάρμα. Είναι η αρχή της αντανάκλασης, της αντήχησης και της αντίδρασης που ακολουθεί τον άνθρωπο. Γι’ αυτό και πριν εκτελέσει κάποιος οποιαδήποτε πράξη, πρέπει πρώτα να διακρίνει αν είναι σωστή ή λανθασμένη.
Τι είναι αμαρτία; Αμαρτία σημαίνει να διαπράττεις κάποια πράξη την οποία γνωρίζεις ότι είναι κακιά. Αν το γνωρίζεις αυτό, τότε δεν θα πρέπει να προχωρήσεις στην εκτέλεσή της. Αν, παρόλα αυτά, προχωρήσεις, αυτό θα είναι αμαρτία. Όλοι έχουν συνείδηση. Παρόλο που μας ενημερώνει ότι αυτό είναι λάθος, εμείς γιατί προχωρούμε στην εκτέλεση της αμαρτωλής πράξης; Εξαιτίας του εγώ, της ζήλειας και του θυμού. Αυτό είναι αμαρτία.
Ένας άγιος δεν έχει ούτε εγώ ούτε ιδιοτέλεια. Δεν μπορεί να διαπράξει καμιά αμαρτία. Δεν έχει ούτε προσκόλληση ούτε και φιλαυτία. Γι’ αυτό και δεν μπορεί το Κάρμα να τον αγγίξει.
Υπάρχουν τέσσερις τύποι αμαρτίας.
Ο πρώτος τύπος είναι να διαπράξεις μια πράξη καίτοι γνωρίζεις ότι δεν είναι σωστή.
Ο δεύτερος τύπος της αμαρτίας διαπράττεται όταν δεν ακολουθούνται οι νόμοι της χώρα, οι κανονισμοί και οι κανόνες της. Το κάθε κράτος έχει νόμους με τους οποίους διακυβερνάται η χώρα. Εκείνοι που παρανομούν τιμωρούνται. Το κακό, η βαρβαρότητα και η αμαρτία δεν μπορεί να ξεφύγει. Πάντα τιμωρείται. Οι άδικοι, εκείνοι που δε σέβονται τους νόμους, εκείνοι που δεν εφαρμόζουν τους κανόνες που ρυθμίζουν τη διαβίωση των πολιτών μιας κοινωνίας, βρίσκονται αντιμέτωποι με την τιμωρία. Εδώ πρόκειται για τους εξωτερικούς κανόνες διαβίωσης. Εκείνοι που κυβερνούν το κράτος, οι κυβερνήσεις, η αστυνομία, το δικαστικό σώμα, όλοι τηρούν και επιβάλουν το νόμο.
Ο τρίτος τύπος αμαρτίας αφορά στις Γραφές. Τα Ιερά Κείμενα έχουν θεσπίσει κώδικες ηθικής. Δεν πρόκειται για «εξωτερικούς κανόνες», αλλά για κανόνες που οι πρόγονοι έχουν διδάξει και παραδώσει στις νεότερες γενιές. Τι είναι οι Ιερές αυτές Γραφές; Είναι Ιερά Κείμενα που δείχνουν το πώς κάποιος πρέπει να διεξάγει τη ζωή του. Παράδειγμα: Τα Κείμενα μιλάνε για τελετές που πρέπει να τηρούνται από τη γέννηση ακόμα. Την ενδέκατη μέρα της γέννησης του παιδιού γίνεται μία τελετή για τον εξαγνισμό του σπιτιού. Μετά από αυτό γίνεται η τελετή που δίνει το όνομα. Το παιδί τότε μυείται στην εκπαίδευση μέσα από «Ακσάρα Αμπυάσα». Αυτό ακολουθείται από την τελετή της κλωστής και αργότερα του γάμου.
Οι Γραφές ρυθμίζουν το κάθε στάδιο της ζωής. Αν δεν τις ακολουθήσουμε, οι Γραφές θα μας τιμωρήσουν. Αυτός είναι ο τρίτος τύπος της αμαρτίας που συντελείται όταν αγνοούνται οι Γραφές.
Το Ντάρμα προστατεύει το Ντάρμα. Το Αντάρμα καταστρέφει το Αντάρμα. Ένα ρητό Ταμίλ λέει: «Οι μύλοι του Θεού αλέθουν αργά αλλά σίγουρα.» Οι νόμοι του ανθρώπου επιφέρουν άμεση τιμωρία. Ο Θεϊκός Νόμος τιμωρεί στον σωστό χρόνο. Αν κάποιος παρεκκλίνει από το Ντάρμα, το Ντάρμα τον καταστρέφει.
Στο βιβλίο «Αγαπημένοι Μου σπουδαστές» στη σελίδα 104, ο Σουάμι λέει:
«Αν κάποιος βλάψει ένα μεγάλο άγιο, γκνιάνι ή σοφό μπαίνει εμπόδιο στο δρόμο της ευημερίας του κόσμου. Μπορεί τότε να εκφωνήσουν από αγωνία λέξη θυμού, που γίνεται κατάρα.»
Ο τέταρτος τύπος αμαρτίας είναι να βλάπτεις έναν άγιο ή σοφό.
Υπάρχουν οι τέσσερις τύποι αμαρτίας για τους οποίους ο Σουάμι μού ζήτησε να γράψω στον πρόλογο.
Σε τούτο το βιβλίο γράφω πώς ο Καρμικός Νόμος λειτουργεί στη Σάτυα Γιούγκα. Ο Σουάμι παρουσιάζει τον τέταρτο τύπο αμαρτωλού και είναι εκείνος που παρεμβαίνει, εμποδίζοντας την ευημερία του κόσμου. Ο Σουάμι είπε: «Να τους καταραστείς, ρίξε τη μορφή τους στην πυρά της γιάγκνια στην Βαϊκούντα Εκαντάσι».
Είπα: «Μα δεν ξέρω πώς.»
Ο Σουάμι απάντησε: «Είναι δηλητήρια.»
Η Σάτυα Γιούγκα αρχίζει τώρα και μέσα σε 28 χρόνια θα ανατείλει πλήρως. Τότε όλοι θα βιώσουν την πληρότητα του Θεού.
Ποια τα εμπόδια που εμποδίζουν τούτην την ανατολή; Αυτό το βιβλίο τα εξηγεί.
Σας παρακαλώ διαβάστε τα με προσοχή και διώξτε τα εμπόδια από το δρόμο σας.
Jai Sai Ram
Sathyameva Jayate
Vasantha Sai
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου