Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Η Πρέμα είναι πέρα από το χρόνο, το χώρο, πέρα από κάθε μορφή και όνομα.





Κεφάλαιο 26 Καρπούζι

Στη βεράντα- Πρασάντι Νίλαγιαμ- παρουσιάζεται πρόγραμμα με εκπολιτιστικό χαρακτήρα. Απαγγέλλουν ένα ποίημα στα Τέλουγκου...Σκέφτομαι...
Η ζωή μου ένα χαρτί
τα δάκρυα το μελάνι
τα αισθήματά μου το ποίημα
ξεχείλισμα ξεχείλισμα ξεχείλισμα
Ω Κύριε του Ελέους, γιατί ούτε ένα βλέμμα;

......
Το Σιβαράτρι είναι το Σάνκτουμ Σανκτόρουμ του Θεού
Δεν είναι Σιβαράτρι αλλά Νάβα, ένα νέο ράτρι
Είναιτο καρπούζι για τους ξεραμένους από δίψα λαιμούς
Που έχουν όλη νύχτα ψάλλει το Όνομα του Σίβα
Εκατομμύρια τα πεπόνια στον κήπο του Κυρίου
Σουάμι! Δεν θέλω τούτο το καρπούζι!
Αυτό που αποζητώ είναι το πεπόνι Αμρίτα
Μέσα στο Όνομα του Σάι
Είτε είναι μέρα είτε νύχτα του Σίβα
Το δικό μου Σιβαράτρι συνεχίζεται εκατομμύρια τώρα χρόνια
Ο λαιμός έχει ξεραθεί από την ακατάπαυστη ψαλμωδία
Δεν αναζητά ένα καρπούζι!
Λαχταράει για το πεπόνι Σάι Αμρίτα
Θα μου το δώσει ο Σουάμι;
Ω Ωκεανέ του Ελέους, που ξεδιψά
τους ξεραμένους από δίψα λαιμούς με καρπούζια
Δε βλέπεις τη δική μου δίψα;
Είναι μια δίψα άσβεστη
Σε λούζω με το ιερό ποτάμι των δακρύων μου
Δε λιώνει την καρδιά Σου;
Δε θα ωριμάσει ποτέ τούτο το πεπόνι Σάι;
Δε θα απολαύσουμε ποτέ την ένωσή μας;
Θα πρέπει να περιμένω ακόμα μία Εποχή;

......Ομιλία του Σουάμι για το Σιβαράτρι (το ίδιο απόγευμα)

Ποιος ο λόγος να μιλάω όλα αυτά τα χρόνια;
Έκαψα τον Κάαμα-Πόθο-, αλλά εκείνη ήθελε τον Κάαμα σα παιδί της
Για το χατήρι αυτών που αποζητούν μόνο καρπούζια, έκανε όλη της τη ζωή μιαν αυστηρή άσκηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου