Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Αυτό το γεγονός με αναστάτωσε πάρα πολύ και γι’ αυτό δεν συμπεριέλαβα το κεφάλαιο αυτό στο βιβλίο του Πρέμα Σάι. Δεν το έχω βάλει σε κανένα από τα βιβλία μου. Αυτή είναι η φύση μου. Έτσι μεγάλωσα. Όταν είπα στον Σουάμι: «Το να δίνεις και να συγχωρείς αποτελούν θεϊκές ιδιότητες» Εκείνος έφερε το παράδειγμα του Σισούπαλα που πρόσβαλλε εκατό φορές τον Κύριο Κρίσνα πριν εξοντωθεί. Ο Κρίσνα τον σκότωσε αφού ανέχτηκε εκατό προσβολές του. Με τον ίδιο τρόπο και ο Σουάμι μού είπε ότι έχω συγχωρήσει πολλές φορές εκείνους που μου έκαναν κακό μα παρόλα αυτά τα λάθη τους συνεχίζονται. Πόσες φορές έχει συμβεί! Αν και δεν μου προκάλεσαν άμεσα προβλήματα αυτό έγινε με έμμεσο τρόπο.
Κάποιος μου είπε: «Μη γράφεις άλλα βιβλία!» Αφού μου είπαν να μη γράψω ξανά, εγώ έγραψα άλλα έξι βιβλία. Ο Σουάμι μού είπε να εκδώσω το «Σίβα Σούτρα» την 1η Ιανουαρίου του 2009. Λίγο αργότερα πήρε το βιβλίο στο Ντάρσαν. Τι θα έπρεπε να κάνω; Γιατί θα έπρεπε να ακούσω αυτούς; Πρέπει να ακολουθώ αυτά που μου λέει ο Σουάμι ή αυτά που εκείνοι λένε; Όλα αυτά έχουν γεμίσει τη ζωή μου με φόβο. Αυτό είναι που έχει πει και ο Σουάμι: «Πόσες φορές θα πρέπει να τους συγχωρήσεις; Αρκετά!»

συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου