Κυριακή 20 Ιουλίου 2014




Καρμικός Νόμος - Μια Εισαγωγή

Τι είναι ο Καρμικός Νόμος; Πώς λειτουργεί και ποια τα αίτια του Κάρμα;

Ο Χωρισμός είναι η αιτία του Κάρμα. Οπουδήποτε πέσει η ματιά μας το μόνο που βλέπουμε είναι διαχωριστικότητα και διαφορές.

Ένα παράδειγμα: Σε μια οικογένεια υπάρχει μίσος και εχθρότητα μεταξύ των δύο αδελφών. Γιατί; Μα εξαιτίας των αισθημάτων «δικό μου και εγώ». Αυτό δημιουργεί το Κάρμα. Για παράδειγμα κάποιος προσκαλεί στο σπίτι του έναν φίλο. Του λέει: «Να το σπίτι μου, να η γυναίκα μου, αυτά είναι τα παιδιά μου. Να και το αυτοκίνητό μου.»

Ένας άλλος λέει: «Εγώ, το σπίτι μου, η γυναίκα μου, τα παιδιά μου και ο αδελφός μου.» Από αυτό το «ο αδελφός μου» δεν αποτελεί μέρος του άμεσου κύκλου! Ξεχωρίζει τον αδελφό του.

Κάποιος είχε δύο γιους. Μετά τον θάνατό του κληρονόμησαν την περιουσία του χωρίζοντάς την στα δύο. Χώρισαν το σπίτι, τη γη, τα χρήματα, τα σκεύη, τις ντουλάπες, τους καναπέδες, τα πάντα στα δύο. Ο ένας αδελφός τότε βλέπει στα χέρια του άλλου ένα μολύβι και αμέσως λέει: «Δώσε μου το μερτικό μου!» Το σπάζουν στα δύο και παίρνουν από μισό.

Σε κάποια άλλη οικογένεια τα δύο αγόρια μοιράζουν τους γονείς τους που έχουν συσσωρεύσει όλον τον πλούτο. Ο ένας λέει: «Εγώ θα φροντίσω τη μητέρα, εσύ τον πατέρα.» Οι γονείς, που θα έπρεπε να μείνουν μαζί και να στηρίζουν ο ένας τον άλλον στα γηρατειά, τώρα βρίσκονται χώρια. Στο μέλλον το ίδιο θα συμβεί και με τους γιους τους. Τα παιδιά τους θα τους συμπεριφερθούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο! Η αιτία κάθε θλίψης είναι η έλλειψη αγάπης. Η αγάπη είναι η ουσία της ζωής. Αν είναι έτσι τα αδέλφια, τότε πώς θα είναι η κοινωνία; Πώς το έθνος και πώς ο κόσμος;

συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου