Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Αν κάποιος το σκεφτεί καλά, θα μπορέσει να δει τρεις διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους λειτουργεί ο Καρμικός Νόμος.
Λέγεται ευρέως ότι πρέπει να ανταποδώσουμε με καλό το κακό που μας κάνουν. Το να συγχωρούμε και να ξεχνάμε αποτελούν Θεϊκές Ιδιότητες.


Ο Ιησούς Χριστός είπε: «Όστις σε ραπίσει επί της μιας σιαγόνας, στρέψον αυτού και την αριστεράν.» Αν όλοι εφαρμόζαμε τούτην τη διδασκαλία, το Κάρμα όλων θα μειώνονταν. Αυτό το έχω εφαρμόσει από τα παιδικά μου χρόνια. Όταν κάποιος με έβλαπτε είτε μου μιλούσε άσχημα, τιμωρούσα τον εαυτό μου. Σκεφτόμουνα: «Το λάθος είναι δικό μου.» Έκανα αυτοέρευνα για να ανακαλύψω τα λάθη αυτά. Αυτή είναι η φύση μου. Αυτή η φύση με έκανε να ζητάω από τον Σουάμι τη χάρη να μην υποφέρουν για τις πράξεις που έκαναν εναντίον μου και που προκάλεσαν πόνο και δάκρυα εκείνοι που με εμπόδισαν να Τον βλέπω.

Τώρα ο Σουάμι έδωσε γι’ αυτό μία εξήγηση.
Έχω έρθει για την Αβαταρική Αποστολή του Σουάμι. Και γι’ αυτό έχω ζητήσει Συμπαντική Απελευθέρωση. Τώρα οι πράξεις κάποιων έχουν στραφεί εναντίον της Αβαταρικής Αποστολής και γι’ αυτό η Παγκόσμια Απελευθέρωση έχει αναβληθεί με συνέπεια να καθυστερεί η Σάτυα Γιούγκα. Για να έρθει η Σάτυα Γιούγκα ο Σουάμι μού ζήτησε να πάρω πίσω το δώρο ώστε να λειτουργήσει ο Καρμικός Νόμος όπως πρέπει. Επειδή αυτοί έχουν δημιουργήσει εμπόδιο στην Αβαταρική Αποστολή, σίγουρα ο Καρμικός Νόμος θα τους τιμωρήσει.
Εγώ αποκαλύπτω την σοφία για την Φύση του Θεού, πώς ο Αβατάρ κατεβαίνει και πώς λειτουργεί ο Καρμικός Νόμος. Μα είμαι εγώ που τα γράφω;
Εκείνοι που με έχουν σταματήσει από το να βλέπω τον Σουάμι μου είπαν να μην γράφω βιβλία. Εγώ το μόνο που κάνω είναι να καταγράφω όσα ο Σουάμι μού λέει. Πώς ο κόσμος θα ευεργετηθεί αν σταματήσω; Αυτό είναι ένα βιβλίο για τον Καρμικό Νόμο. Μόνον με το να γνωρίσουν τον Καρμικό Νόμο οι άνθρωποι θα σταματήσουν να διαπράττουν λάθη.


συνεχίζεται....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου