Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

H ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Σκέψη της ημέρας

Γιατί να επιθυμείς ένα εγκόσμιο βασίλειο όταν η βασιλεία των Ουρανών σε περιμένει; 



Από το βιβλίο Παραμάτμα Σατσαρίτα. 

Αυτό είχα γράψει για την Πρέμα σε κάποιο από τα προηγούμενα κεφάλαια:
Γιατί αυτή η τόσο μεγάλη Πρέμα; Τούτη η Πρέμα με κάνει τρελή. Δεν έχω αισθήματα πείνας και δίψας. Δεν υπάρχει ευτυχία ή θλίψη, δεν υπάρχουν συγγενείς μα και ούτε εγκόσμια συναισθήματα. Υπάρχει μόνον ο Σουάμι, Σουάμι, Σουάμι 24 ώρες το 24ωρο, όλα τα αισθήματα είναι δικά Του. Οι αισθήσεις μου ποτέ δε νιώθουν τίποτα. Αν δεν μπορώ να καταλάβω το δικό μου στάδιο, τότε πώς μπορώ να καταλάβω τους άλλους; Σε ποια κατηγορία  ανήκω; Πού ανήκω σε τούτη τη Δημιουργία του Θεού; Πού και με τι συνδέομαι; Στο ζωικό βασίλειο; Στα πουλιά; Στα πλάσματα της θάλασσας; Σε ποια κατηγορία βρίσκομαι; Μήπως με τα ανθρώπινα πλάσματα; Σε ποια; Σε ποια;
Αν είμαι άνθρωπος, τότε γιατί δεν έχω καμιά από τις ιδιότητές του; Όχι, δεν έχω ανθρώπινη φύση! Δε νιώθω πείνα ούτε δίψα, αυτά ανήκουν στον άνθρωπο. Δεν νιώθω έλξη ούτε για άντρα ούτε για γυναίκα, έλξη που και αυτή ανήκει στον κόσμο. Δε μ’ ενδιαφέρουν καθόλου οι απολαύσεις του κόσμου τούτου. Είμαι, λοιπόν, σίγουρη ότι δεν ανήκω στο ανθρώπινο είδος. Δεν έχω καμιά από τις προσκολλήσεις και τα δεσμά, που ανήκουν στους ανθρώπους. Δεν έχω «εγώ και δικό μου», γι’ αυτό και δεν ανήκω σε καμιάν ανθρώπινη κάστα.
Τότε τι είμαι; Μήπως ανήκω στην κατηγορία των Ντέβας; Όχι, δε νιώθω  καμιά από τις απολαύσεις που ανήκουν στους Θεούς. Δε νιώθω ούτε πείνα ούτε δίψα σαν τους Ντέβας μα και καμιά από τις δικές τους ευτυχίες! Αναμφισβήτητα δεν ανήκω ούτε στην κατηγορία των Ντέβας. Τότε ποια είμαι; Μήπως είμαι Γιάκσα; Αυτοί κατέχουν όλον τον πλούτο του Κούμπερα και ανήκουν στην πόλη του Κούμπερα. Στολίζονται με περισσά στολίδια. Όμως εγώ δεν έχω στολίδια μα ούτε και την επιθυμία να τα αποκτήσω. Μόνον για έξι χρόνια φόρεσα στολίδια. Δεν φορούσα πριν από το γάμο μου μα  ούτε και μετά. Όλα τα απαρνήθηκα μετά το γάμο μου. Ο Σουάμι μού έδωσε πολλά πολύτιμα πετράδια και μαργαριτάρια ζητώντας μου να κάνω κοσμήματα μ’ αυτά. Τα αρνήθηκα όλα. Όσο για τα πλούτη ποτέ μου δεν άγγιξα χρήματα. Έτσι ακριβώς είμαι από τη νεανική μου ηλικία. Ποτέ μου δεν κράτησα χρήματα, οι άλλοι τα είχαν για μένα. Γι’ αυτό είμαι σίγουρη ότι δεν είμαι Γιάκσα. Τότε ποια είμαι; Δεν είμαι τίποτα άλλο παρά ο Σουάμι!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου