Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

 Η Σκέψη της ημέρας


Ο καρπός της Μπάκτι - Πίστης -, που με αγάπη φυτεύεται, γίνεται το τρυφερό φυτό της αφοσίωσης, προστατευμένο από τον φράκτη της σάντανα, για να παράξει τον καρπό της επίτευξης, που λέγεται Θεός!



Από το βιβλίο " Βασάντα Σάι Σατσαρίτα" του Μπαγκαβάν Σρι Σρι Σρι Σάτυα Σάι Μπάμπα


Κεφάλαιο 10 - Το μυστικό της Ενσάρκωσης

...όταν έπαιρνα γράμματα και τηλεφωνήματα στα οποία μου μιλούσαν για τα προβλήματα και τις αρρώστιες τους, έκλαιγα και προσευχόμουνα για τον καθένα από αυτούς. Γιατί υπέφερα τόσο πολύ; Γιατί ήθελα να δώσω όλες μου τις  δυνάμεις από την άσκησή μου για να τους βοηθήσω; Έκλαιγα, εκλιπαρούσα τον Σουάμι να πάρει όλες μου τις δυνάμεις και να τους σώσει! Έκλαιγα καθώς ήθελα να τους βοηθήσω όλους. Γιατί το έκανα αυτό; Όλα αυτά για να μεταμορφώσω την Κάλι Γιούγκα. Από τη νεανική μου ηλικία έκλαιγα για τον Θεό. Τα μόνα χρόνια που έζησα ευτυχισμένη ήταν τα πρώτα 6 ή 7 χρόνια του γάμου μου. Και μετά άρχισα να αναζητώ τον Θεό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου