Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ" ΜΕΡΟΣ 1ο

Η Σκέψη της Ημέρας


Γιατί να επιθυμούμε ένα εγκόσμιο βασίλειο, όταν μας περιμένει το Βασίλειο του Θεού;




Απόσπασμα από το βιβλίο "Απελευθέρωση Εδώ και Τώρα" Μέρος Πρώτο


Από το Κεφάλαιο:  Το πνευματικό μου ταξίδι
...........

Η καθημερινή μου Σάντανα

"Σπουδαία έργα δεν μπορούν να γίνουν χωρίς τακτική άσκηση!" Τούτη η σκέψη είχε βαθιά εδραιωθεί μέσα μου. Έκανα καθημερινά τη σάντανά μου όπως δείχνει το πρόγραμμα:

4:00 π.μ.  ΟΜ 21 φορές και 108 φορές το  Μάντρα Γκάγιατρι.

4:30 π.μ. Αμπισέκαμ και τα 1008 Ονόματα του Βίσνου.

12:30 μ.μ. Διαλογισμός, Τζάπα και τα 1008 Ονόματα του Σρι Σάτυα Σάι

4:00 μ.μ. 108 φορές το Μάντρα Γκάγιατρι

Το βράδυ: Άρατι και Μπάτζανς

Τίποτε δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί χωρίς προσπάθεια. Η ανάγνωση θρησκευτικών κειμένων και η σάντανα έγινε ένα κομμάτι της ζωής μου.  Εκτός από αυτά και κάθε Πέμπτη και Σάββατο και σε ειδικές μέρες όπως σε πανσέληνο και στην Εκαντάσι ακολουθούσα αυστηρή άσκηση.  Μία από αυτές τις ασκήσεις, στις οποίες υποβαλλόμουν, ήταν να τρώω φαγητό χωρίς αλάτι. Αν και αντιμετώπιζα πολλές δυσκολίες, τεστ και  φυσικές δοκιμασίες κατά τη διάρκεια της σάντανα, εγώ συνέχιζα την άσκησή μου χωρίς να αποκαρδιώνομαι και τελικά γεύτηκα τη νίκη.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου