Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

H ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "RathaKrishnan Sangamam


Η σκέψη της ημέρας


Αληθινή λατρεία είναι να έχεις πάντα τη σκέψη σου στραμμένη στον Θεό.




Από το βιβλίο "ΡάταΚρίσναν Σανγκάμαμ"


Από το Κεφάλαιο 3 - Σκλάβος της Αγάπης

...Η μπάκτι πρέπει να ρέει σαν ένα ατέλειωτος χείμαρρος. Η άγρια πλημμύρα δε γνωρίζει όρια και ξεριζώνει όλα τα δέντρα στο διάβα της. Η Πρέμα μας προς τον Μπαγκαβάν Σάι πρέπει να είναι τέτοιας φύσης που να παραμερίζει κάθε εμπόδιο όσο μεγάλο κι αν είναι. Μιαν ατέλειωτη λαχτάρα για τον Κύριο. Σε ένα τέτοιο στάδιο ακραίας επιθυμίας ο Σάι Μπαγκαβάν δίνει Ντάρσαν.

Στις 5.6.99 στις 4.00 π.μ. έκλαιγα με αναφιλητά στο δωμάτιο της προσευχής.  Τότε εμφανίστηκε ο Σουάμι σε όραμα και μου είπε

Σουάμι: Κλείσε τα μάτια σου και διαλογίσου! Έλα, πάμε! 

Βασάντα:  Σουάμι, είμαι τελείως εξασθενημένη, Σε χρειάζομαι, μόνον Εσένα! Θα ψάλλω το Ομ Ναμό Ναράγιανα. Αυτό ήταν το μάντρα που με έδεσε μαζί Σου. 

Σουάμι: Εντάξει. Κάνε όπως θέλεις, όμως μην κλαις! Κοίταξέ Με, Βασάντα, και πες μου τι σου συμβαίνει.

Βασάντα: Είμαι η Ράντα Σου του Αβατάρ Κρίσνα, έτσι δεν είναι;

Σουάμι: Γιατί αμφιβάλλεις; Είσαι η ίδια η Ράντα και μόνον αυτή.

Βασάντα: Κάθε φορά χρειάζομαι επιβεβαίωση, Σουάμι. Νιώθω πεπεισμένη μόνον αφού Σε ρωτώ συχνά για να πάρω νέα επιβεβαίωση.

Σουάμι: Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει ούτε κατ' ελάχιστο την Πρέμα σου. Τι αλλαγή συμβαίνει όταν παραδίνεις το 1/1000 της Πρέμα σου στους άλλους! Γνωρίζεις πόσοι έχουν ανέβει. Παράδειγμα ο Νάντα, ο SV και τόσοι άλλοι. Αυτό πρέπει να είναι το μέτρο για να υπολογίσεις την Πρέμα σου.

Βασάντα: Σουάμι, το μόνο που γνωρίζω είναι η άσβεστη Πρέμα μου για Σένα. Όλα τα άλλα δε με αφορούν. 

Σουάμι: Πρέπει να γνωρίζεις ότι η μοναδική σου αρετή είναι η χωρίς όρια Πρέμα σου. Η Πρέμα δεν έχει ηλικία, ούτε διάκριση ή όρια. Το ατέλειωτο, το χωρίς σταματημό κλάμα σου είναι μόνον για να βιώσεις τον Μπαγκαβάν. Δεν κλαις για κάποιο χατήρι, για φήμη ή για κάποιο αξίωμα.

Βασάντα: Διαφώτισε με σε ποιο στάδιο είναι η Πρέμα μου και σε ποια κατηγορία.

Σουάμι: Δεν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σ' Εμένα και εσένα. Και οι δύο είμαστε οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Η μιά του όψη η Σάκτι και η άλλη ο Σίβα. Ο Σίβα δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς την Σάκτι Του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου