Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Η Σκέψη της Ημέρας

Ο υλικός πλούτος είναι εφήμερος, ενώ ο πνευματικός αιώνιος.




Απόσπασμα από το βιβλίο " Απελευθέρωση Εδώ και Τώρα" Μέρος 1ο


Από το 1ο Κεφάλαιο : Το πνευματικό μου ταξίδι

Πίστη

Η θυσία και το σέβα είναι ουσιώδη για την πνευματικότητα. Πρέπει να καταβάλουμε απτόητες προσπάθειες και να έχουμε ακλόνητη πίστη. Η αφοσίωση πρέπει να ρέει συνεχώς σαν ένα ρεύμα λαδιού. Πάνω από όλα αυτά, όμως, πρέπει να έχουμε τη Χάρη του Κυρίου. Είναι μόνο που με τη Χάρη Του θα μπορέσουμε να έχουμε άμεση εμπειρία. Δεν πρέπει, όμως, να ζητούμε αποδείξεις για τις εμπειρίες των πιστών. Η πίστη που έχουμε στα Λόγια Του θα πυροδοτήσει την αφοσίωση στις καρδιές μας.


Η Φωτιά της Πρέμα και το Θεϊκό Κάλεσμα

Η σπίθα της αφοσίωσης που είχα για τον Κάνα από πολύ μικρή ηλικία, θέριεψε και έγινε φωτιά καθώς μεγάλωνα, μια φωτιά που έκαιγε τα σωθικά μου,. Με το πέρασμα του καιρού μεταβλήθηκε σε φωτιά τέτοια που μπορεί να κατακάψει ολόκληρο δάσος. Τούτος ο γεμάτο σαγήνη Κρίσνα πήδησε και χόρεψε στη φωτιά. Ανήμπορη να αντέξω τούτη την Πρέμα άρχισα να λαχταρώ και να θρηνώ για τον Κρίσνα και συνέθεσα πάνω από χίλια λατρευτικά τραγούδια και ποιήματα στα Ταμίλ. Μέσα από αυτά τα τραγούδια και τα ποιήματα εξέφραζα τα αισθήματά μου σε πλημμυρισμένα από δάκρυα μηνύματα προς τον Κύριό μου. Αγγελιοφόροι τα παγόνια, οι κούκοι, τα ελάφια, τα σύννεφα οι αστραπές και βροντές και τα αναρριχώμενα.

Θεϊκή Χάρη


Αφού με έκανε να υποφέρω επί 35 χρόνια ο Κάνα μού είπε στο διαλογισμό ότι βρίσκεται στο Πουτταπάρτι περιμένοντας να δεχθεί την Πρέμα μου. Πήγαμε και είδα το Μάχακάνα μου. Ακόμη και τότε ο Θεϊκός Μπαγαπόντης με βασάνισε στην φωτιά της Πρέμα με το να μην αποκαλύπτει πλήρως τον Εαυτό Του. Όταν η κατάστασή μου έγινε ανυπόφορη, το σπλαχνικό σύννεφο έριξε επάνω μου τη βροχή της συμπόνιας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου