Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ¨ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ"


Απόσπασμα από το βιβλίο "Απελευθέρωση Εδώ και Τώρα" Μέρος 1ο


Κεφάλαιο 7 - Ο Σάι σε κάθε σταγόνα του αίματός μου

21 Σεπτεμβρίου 1995
Είχα μιαν αμφιβολία. Μπορώ να φθάσω τον Θεό χωρίς να κάνω αυστηρή άσκηση; Κοιτάξτε τους ανθρώπους στο Άσραμ Νάρα Ναράγιανα Γκούφα. Τι είναι η δική μου αφοσίωση μπροστά στις δικές τους τάπας; Έχω άραγε παραδώσει τελείως τον εαυτό μου; Κραύγασα ότι ο Σουάμι πρέπει να πει με δικά Του λόγια αν αξίζω τη Χάρη Του. Πολλές παρόμοιες σκέψεις στροβιλίζονταν στο μυαλό μου και    με τυραννούσαν. Όταν κορυφώθηκε η αγωνία μου είχα ένα όραμα.

Βλέπω το σώμα μου μπροστά μου. Bλέπω τα αιμοφόρα αγγεία όπως ακριβώς θα τα   έβλεπε ο μικροβιολόγος με το μικροσκόπιό του. Τα αιμοσφαίρια έχουν αναρίθμητες μικροσκοπικές μορφές του Μπαγκαβάν που κυκλοφορούν σε όλο το σώμα. Ο Σουάμι λέει: "Κοίτα, όλο σου το σώμα διαπερνάται από τη Μορφή Μου."

Έκλαψα και έτρεμα όπως ο Αρτζούνα όταν είδε την Κοσμική Μορφή του Κυρίου. Με τα χέραι ενωμένα σε θέση προσευχής έλουσα τον Σουάμι με τα δάκρυά μου. Έτσι ο Σουάμι μού έδειξε το βάθος της αφοσίωσής μου.
Έγραψα γι' αυτό στο GV. Εκείνος έβαλε το γράμμα μου στα πόδια του Σουάμι και προσευχήθηκε. Ο Σουάμι του έδωσε εντολή να γράψει: " Ό,τι είδε ήταν αληθινό!"  Με κατέκλυσε μιαν απίστευτη ευδαιμονία. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω από το να καταθέσω τη γεμάτη δάκρυα ευγνωμοσύνη μου προς την Υπέρτατη Ψυχή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου