Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΌΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ "ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ" 1ο Μέρος

Η Σκέψη της Ημέρας

Η προσκόλληση και η στοργή οδηγούν σε σύγχυση.
Η Αγάπη για  τον Θεό σε Αυτοπραγμάτωση.


Απόσπασμα από το Βιβλίο "Απελευθέρωση Εδώ και Τώρα!"


Απόσπασμα από το 1ο κεφάλαιο με τίτλο: Το πνευματικό μου ταξίδι


" Μια ιδανική οικογένεια αποτελεί ένα πανεπιστήμιο". 

                                                   Ποιητής Μπάρατι Ντάσαν

Τα Παιδικά μου χρόνια

 Με τη Χάρη του Γκουρού μου και τις ευλογίες του Κυρίου, η οικογένειά μου υπήρξε μια ιδανική οικογένεια. Ο πατέρας μου Ματουρακάβι Άζβαρ ήταν πατριώτης που φυλακίστηκε πολλές φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα για την απελευθέρωση. Έκανε το σέβα του υπηρετώντας στο Γάρντα Άσραμ του Γκάντιτζι και σε πολλά άσραμ στην Πολιτεία Ταμίλ Νάντου. Ίδρυσε το κέντρο Γκάντιαν με την επονομασία Γκάντι Κάντι Βιντυάλαγια στο χωριό μας και οργάνωνε γνέσιμο βαμβακιού στο σπίτι, δωρεάν ιατρικές κατασκηνώσεις και άλλες κοινωνικές δραστηριότητες. Ο πατέρας μου ήταν εξαιρετικά ευσεβούμενος άνθρωπος και διηύθυνε πολλές πνευματικές κατασκηνώσεις  συνεργασία των Ραμακρίσνα. Το πνεύμα της υπηρεσίας και της αφοσίωσης  μεταδόθηκε από τον πατέρα μου και σ' εμένα. Μεγάλωσε και έγινε δέντρο αποφέροντας πολλούς καρπούς.

Έχασα τη μητέρα μου σε πολύ μικρή ηλικία. Ήμουν μοναχοπαίδι. Από τα 5μου χρόνια έπαιζα μόνη με μια κούκλα του Σρι Κρίσνα.  Ο πατέρας μου και η γιαγιά μου με μεγάλωσαν όπως μεγάλωσε και ο Βούδας, μη δίνοντάς μου την ευκαιρία να γνωρίσω τον έξω κόσμο. Οι πρόγονοί μου ήταν Βαϊσναβίτες, των οποίων ο σεβασμός προς το Σρι Βίσνου τους έκανε να κερδίσουν  τη στάμπα της αφοσίωσης, Σρι Βαϊσναβιτ Μούντρα. Τώρα έχουμε δεχθεί τη στάμπα της αφοσίωσης από τον Σουάμι,  Ράντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου