Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ" 1ο

Η ΣΚΕΨΗ  ΤΗΣ  ΗΜΕΡΑΣ

Η Γκίτα είναι ... το Νέκταρ της Αφοσίωσης.



Απόσπασμα από το βιβλίο " Απελευθέρωση Εδώ και Τώρα!"

Κεφάλαιο 1ο  Το Πνευματικό μου Ταξίδι


Η Λαχτάρα

       Όλοι λένε ότι δεν μπορούν να σκέφτονται συνεχώς τον Θεό, μα εγώ κλαίω ανήμπορη να Τον ξεχάσω! Οι συνεχείς μου σκέψεις για τον Σουάμι με έκαναν να χάσω τα λογικά μου. Αδυνατώ να κάνω τις δουλειές του σπιτιού και έχω χάσει παντελώς τον ύπνο μου. Για να Τον ξεχάσω ταξίδεψα σε πολλά μέρη χωρίς, όμως, κανένα αποτέλεσμα! Συνεχίζω να κλαίω στα Πόδια Του. Μια μέρα έγραψα ένα γράμμα στο γιατρό Κοντανταπάτι εξηγώντας του την κατάσταση. Να η απάντησή του.

                      Μια Γκόπι ασκήτευε στο Μπρτζμπούμι. Εμφανίζεται ένας σοφός...
                    
                          Σοφός: Γιατί ασκητεύεις;

                          Γκόπι: Για να ξεχάσω τον Κρίσνα.

                          Σοφός: Πέτυχες στις προσπάθειές σου;

                          Γκόπι: Όχι. Καθώς προσπαθούσα να ξεχάσω οι σκέψεις του Κρίσνα  γινό-

                                      ντουσαν όλο και περισσότερες!

Και τότε ο σοφός προσκυνώντας την της είπε: -Είσαι ο γκουρού μου.

      Ο γιατρός είπε ότι το στάδιο της Γκόπι αντανακλά το δικό μου στάδιο. Στ' αλήθεια, καθώς προσπαθούσα να ξεχάσω τον ασύλληπτο κλέφτη Πάρτι Κάνα, Εκείνος με γράπωνε όλο και πιο σφιχτά...

                   Γιατί να έχω σαγηνευτεί τόσο από την αξέχαστη Μορφή Σου;

                   Γιατί να Σ' ακολουθώ με τα άθραυστα δεσμά;

                   Μήπως το κλάμα μου είναι νανούρισμα για Σένα;

                   Μήπως τα δάκρυά μου είναι λουτρό ευδαιμονίας για Σένα;

                    Ω Σαϊσβαρα, δεν έχεις διόλου συμπόνια για μένα;

          Γιατί πρέπει ένας Άτμα Σάντακα να αναζητά αποδείξεις για τις εμπειρίες του; Οι ίδιες οι ασυνήθιστες εμπειρίες του αποτελούν από μόνες τους απόδειξη για το ξεχείλισμα της Αλήθειας. Τώρα το κατάλαβα αυτό.  Ανίκανη να αντέξω τη δύναμη της έλξης, τη δύναμη της αγάπης, έχασα τον εαυτό μου. Κάποιες φορές θρηνώ και κλαίω, άλλες είναι σα να παίρνω λουτρό ευδαιμονίας. Η ζωή μου μετατράπηκε σε πόλεμο με τον εαυτό μου!

     Όποιος το διαβάζει αυτό μπορεί να δει τον Θεό εδώ και τώρα! Τούτη είναι η ζωή μου, έτσι είδα τον Κρίσνα. Ο Σουάμι ο ίδιος μου είπε ότι έγινα παράφρων και ότι έκανα και Εκείνο παράφρονα. Αυτή είναι η κορύφωση της Μαντούρα Μπάβα. Την έφθασα μετά από 35 χρόνια ταξίδι προς τον Θεό. Και ακολουθώντας αυτό είχα πολλές αποκαλύψεις.

     Και εσείς αν γίνετε συνοδοιπόροι μου θα μπορέσετε να φθάσετε στην κορυφή της πνευματικότητας..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου