Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΌ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΒΕΔΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ"

Η Σκέψη της Ημέρας

Υπάρχει ένας διαρκής αγώνας μεταξύ των καλών και κακών μας ιδιοτήτων. Εμείς πρέπει  συνεχώς να αναδεύουμε το νου μας μέσα από την αυτανάλυση.


Από το βιβλίο "Βεδικές Αρχές για Διαλογισμό"

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΟΥ

Ο Θεός είναι άπειρη συμπόνια. Έχει γεννηθεί για να μεταμορφώσει τον άνθρωπο σε Θεό. Πρόκειται για μια σπάνια ευκαιρία. ο Μπαγκαβάν Σρι Σάτυα Σάι Μπάμπα έχει δώσει την ουσία των τεσσάρων Βεδών, των Ιερών Κειμένων και των Επών μέσα σε τέσσερα γράμματα. LOVE - ΑΓΑΠΗ. Λέει: "Υπάρχει μόνον μια θρησκεία η θρησκεία της Αγάπης... δείξτε αγάπη σε όλους. Θα σας απελευθερώσω από τον κύκλο των γεννήσεων και των θανάτων."

Γνωρίζοντας τον Σουάμι...

Το στόμα μου μόνον την αλήθεια λέει, 
το Μεγαλείο Του και τίποτα άλλο.


Το δέρμα μου δεν έχει αγγίξει κανέναν 
άλλον από τον Σουάμι. Τα αισθήματά μου
άγγιξαν μόνον τον Θεό και τίποτα άλλο.

Η μύτη μου γνωρίζει μόνον το θεϊκό
άρωμα και τίποτα άλλο.

Τα μάτια μου είδαν τον Σουάμι και μόνον
και τίποτα άλλο.

Τα αυτιά μου άκουσαν μόνον για τον Σουάμι 
και τίποτα άλλο.

Στην αρχή της σάντανα, βλέποντας τον κόσμο σα Μάγια, πρέπει να στραφούμε μέσα μας. Αφού κατακτήσουμε το όραμα του Θεού, πρέπει να δούμε όλον τον κόσμο σαν Θεό.

Ολόκληρη η ζωή μου είναι γεμάτη με Θεό. Έχω συνδέσει τα πάντα με τον Θεό. Αν και έζησα την οικογενειακή ζωή, έζησα με το αίσθημα ότι ζούσα με τον Θεό. Όλα τα αισθήματα που εγείρονταν μέσα μου ήταν για τον Θεό. Έζησα μια ζωή σαν και τη δική σας, τη ζωή ενός συνηθισμένου ανθρώπου. Γεννήθηκα, μεγάλωσα, σπούδασα, παντρεύτηκα έκανα παιδιά και οικογένεια. Τα πάντα ήταν πανομοιότυπα εκτός από τα αισθήματα. Αν και εκτελούμε τα ίδια οικιακά καθήκοντα, εγώ τα δικά μου τα εκτελούσα με την αίσθηση ότι  έκανα  τα πάντα για τον Θεό. Έκανα τα πάντα σαν προσφορά σ' Εκείνον και κατέκτησα αυτό το στάδιο. Δεν έπεσα από τον ουρανό. Είμαι μια συνηθισμένη γυναίκα του χωριού. Μόνο που εγώ έστρεψα όλα μου τα αισθήματα και τις σκέψεις στον Θεό. Και εξαιτίας της διαφορετικότητας των αισθημάτων τούτη η συνηθισμένη Βασάντα έχει μεταμορφωθεί, όπως ο σίδηρος που μετατρέπεται σε χρυσό. Αν στρέψετε  όλα σας τα αισθήματα προς τον Θεό και εσείς θα μπορέσετε να γίνετε καθαρός, ανόθευτος χρυσός. Αυτή είναι το Αξίωμα του γίνεις Θεός.

Η πιο ένθερμη προσευχή μου είναι να ζήσουν όλοι ζωή βυθισμένοι στον Θεό.

Είθε το στόμα σας να λέει μόνον την Αλήθεια,
να υμνεί τη Δόξα του Θεού!

Είθε το δέρμα σας να αγγίζει τον Κύριο 
και τίποτα άλλο!

Είθε τα αισθήματά σας να αγγίζουν τον Θεό 
και τίποτα άλλο!

Είθε η μύτη σας να γνωρίζει μόνον το άρωμα 
του Θείου και τίποτα άλλο!

Είθε τα μάτια σας να βλέπουν τον Θεό
και τίποτα άλλο!

Είθε τα αυτιά σας να ακούνε μόνον τον Θεό
και για τον Θεό και τίποτα άλλο!

Jai Sai Ram

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου