Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΗΛ-ΒΙΒΛΙΟ "ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ" ΜΕΡΟΣ 5ο


Η Σκέψη της Ημέρας

Η ολοκληρωτική πίστη στον Θεό είναι πιο σπουδαία και πιο ισχυρή από τον ίδιο τον Θεό.



Από το ηλεκτρονικό βιβλίο "Παραμάτμα Σατσαρίτα " Μέρος 5ο

Κεφάλαιο 1
Γρήγορος Χυμός – Κινούμενη Άμμος
Quick Juice Quicksand
        
    O Σουάμι έδωσε μια σελίδα με ημερομηνία 10 Ιανουαρίου 2013.  Σ’ αυτήν ήταν γραμμένα.
     Κάποιος με διαστρεβλωμένη όραση βλέπει μόνον το όνομα και τη μορφή. Κλυδωνίζεται από τις αρέσκειες και απαρέσκειες, ευχαρίστηση και πόνο, ευφορία και κατάθλιψη. Έχει επίγνωση μόνον των πολλών μη πραγματικών, που παρελαύνουν με διάφορα ονόματα και μορφές.
      Μη μεταφέρεις πάνω σου το φορτίο του παρελθόντος, δηλαδή μην του δίνεις προσοχή. Όσο περισσότερο το σκέφτεσαι και όσο περισσότερο μιλάς γι’ αυτό και αναφέρεσαι σ’ αυτό, όπως το ποιος είσαι, ταυτίζεσαι μ’ αυτό και πιστεύεις ότι είσαι εσύ. Συνεχίζεις να ταυτίζεσαι με αυτήν την σκεπτομορφή και δίνεις στο εγώ την αίσθηση της ταυτότητας.
    Τώρα ας το δούμε αυτό. Ο Σουάμι είπε ότι αυτοί που αυταπατούνται από το όνομα και τη μορφή έχουν διαστρεβλωμένη όραση. Βρίσκονται πάντα σε σύγχυση. Βυθίζονται στο όνομα και στη μορφή του δικού τους  «εγώ και δικό μου». «Εγώ»  σημαίνει ότι αυτό είναι το όνομά μου, τούτη η οικογένειά μου, κ.λ.π.. Ο άνθρωπος αυταπατάται από αυτά, γέννηση μετά γέννηση.  Τον κρατούν μακριά από το να προχωρήσεις πνευματικά και να προοδεύσει. Τι είναι αυτό που πάντοτε υπάρχει σε όλες μας τις επαναγεννήσεις; Είναι «οι βαθειές καταγραφές». Βαθειές καταγραφές είναι οι έντονες λαχτάρες των αναρίθμητων γεννήσεων. Αυτές οι βαθειές καταγραφές μας ακολουθούν σαν «εγώ και δικό μου». Έτσι ο άνθρωπος αιχμαλωτίζεται σε αναρίθμητες γεννήσεις, βιώνοντας συνεχώς αρέσκειες – απαρέσκειες, ευχαρίστηση – πόνο,  ευτυχία – θλίψη.
  Ο λόγος όλων αυτών είναι ότι πιστεύει το μη πραγματικό σαν πραγματικό. Αυτός που κατανοεί ότι ο Θεός και μόνον βρίσκεται σε όλες τις μορφές και τα ονόματα, δεν αιχμαλωτίζεται από τις δυαδικότητες της ζωής. Υπάρχει μόνον ένα Άτμα που παρευρίσκεται παντού και στους πάντες, διαπερνώντας τα πάντα. Και, όμως, ο άνθρωπος διαλέγει λίγα ονόματα και μορφές και σκέφτεται: «Αυτά είναι δικά μου, όλα τα άλλα είναι διαφορετικά.» Αυτά τα ονόματα και οι μορφές συνεχώς τριγυρίζουν στο μυαλό του. Δεν έχει άλλες σκέψεις  εκτός από αυτές. Και αυτές γίνονται βαθειές καταγραφές που αποτελούν την αιτία της επαναγέννησης.
    Στη δεύτερη παράγραφο ο Σουάμι μιλάει για το λόγο των βαθειών καταγραφών και πώς να τις απομακρύνουμε. Λέει: «Μη μεταφέρετε το φορτίο του παρελθόντος. Μη στρέφετε την προσοχή σας σε περασμένα φορτία.» Οτιδήποτε έχετε κερδίσει σε προηγούμενες γεννήσεις αυτό είναι στην ουσία οι βαθειές καταγραφές, οι σαμσκάρας. Μην τις δίνετε σημασία καθώς εμφανίζονται από καιρού εις καιρόν, ξανά και ξανά. Ο καρπός αυτών των βαθειών καταγραφών είναι οι συγγένειες που έχετε  τώρα.
    Να ένα παράδειγμα. Κάποιοι επισκέπτες έρχονται στο σπίτι. Θέλετε να τους προσφέρετε έναν χυμό. Παίρνετε πέντε πορτοκάλια τα βάζετε στον αποχυμωτή και τον προσφέρετε στους καλεσμέν0υς σας. Αυτό, όμως, σε τούτην την Κάλι έχει αλλάξει. Τώρα τα καταστήματα πουλούν την ουσία των φρούτων, με γλυκό από ζάχαρη σιρόπι, βάζουν και κάποιες  άλλες γευστικές ουσίες και μυρωδικά μέσα στο μπουκάλι με το χυμό. Και τότε το πουλούν. Για να κάνεις ένα ποτήρι  είναι αρκετό ένα κουταλάκι από τον συμπυκνωμένο χυμό. Αν θέλεις δέκα ποτήρια, απλώς προσθέτεις τέσσερα κουταλάκια στο νερό και να ο χυμός. Με τον ίδιο τρόπο oι απολαβές των χιλιάδων γεννήσεων των «εγώ και δικό μου» σχέσεων κρατιούνται στο πίσω μέρος του εγκεφάλου μας σαν βαθειές καταγραφές. Και αυτός είναι ο πλούτος που έχουμε αποκτήσει και που μεταφέρουμε στην επόμενή μας γέννηση.
    Σε τούτη τη νέα γέννηση το μόνο που κάνετε είναι να μεγαλώνετε  το φορτίο σας. Δημιουργείτε και άλλες  σχέσεις και τις προσθέτετε και αυτές. Ο Σουάμι κατέβηκε και δίδαξε όλα αυτά επί 84 συνεχόμενα χρόνια, χωρίς, όμως, εσείς να δίνετε καμιάν προσοχή. Όταν συνεχώς σκέφτεστε το «εγώ και το δικό μου» και μιλάτε διαρκώς για αυτά τα πράγματα, αυτό δείχνε το ποιοι είστε. Αυτό είναι το όνομα και η μορφή που τώρα έχετε. Πιστεύετε ότι τούτη η μορφή και το όνομα είναι πραγματικά και βυθίζεστε σ’ αυτό ξανά και ξανά και τα ταυτίζετε μ’ εσάς.
   Το «εγώ» σημαίνει αυτό το όνομα και αυτή η μορφή. Όταν δίνετε τέτοια σπουδαιότητα στις βαθειές καταγραφές, όταν τις σκέφτεστε και επανειλημμένα μιλάτε γι’ αυτές, εσείς είστε που δημιουργείτε την ταυτότητά σας. «Εγώ είμαι που έχω τη μορφή και το όνομα του Ράμα και έχω την ταυτότητά μου σα στάμπα!» Καθώς αυτή τη σκέψη την επαναλαμβάνετε ξανά και ξανά, παίρνει μορφή. Να η σύζυγός μου, το παιδί μου, οι γονείς μου, το μέρος που γεννήθηκα, η πατρίδα μου. Μ’ αυτόν τον τρόπο δίνετε μιαν ταυτότητα σε τούτες τις σκέψεις-μορφές. Και τούτες οι σκέψεις-μορφές σας δίνουν μιαν ταυτότητα και αυτό είναι το εγώ. Οτιδήποτε βλέπετε στον κόσμο αποτελεί μορφή των δικών σας σκέψεων. Γι’ αυτά έχω γράψει σε πολλά βιβλία μου. Ποια είναι η δική μου σκέψη-μορφή;  Ποτέ δεν έχω κάνει καμιά σκέψη έξω από τον Θεό.  Όταν έμαθα για τον Σουάμι, δεν έκανα καμιά άλλη σκέψη παρά για Εκείνον. Επί 73 συνεχή χρόνια οι σκέψεις μου είναι εστραμμένες στον Σουάμι, στη μορφή και στο όνομά Του.
  Αυτές είναι οι σκέψεις μου. Και αυτές αποτελούν την αιτία που κάνουν την Κουνταλίνι μου να λειτουργεί. Αναδύεται η Κουνταλίνι Σάκτι μου από μέσα μου και κάνει ολόκληρο τον κόσμο σα δικές μου σκέψεις-μορφές. Υπάρχει τόσο μεγάλη δύναμη στις σκέψεις. Έχουν τη δύναμη να δημιουργούν αναρίθμητα ονόματα και μορφές. Οι δικές σας σκέψεις σας δίνουν ταυτότητα και σας κάνουν το «εγώ και το όνομά μου» δημιουργώντας έτσι το «εγώ» σας. Εγώ έχω ξεχάσει τον εαυτό μου και βρίσκομαι πάντοτε στις σκέψεις του Θεού. Έχοντας ξεχάσει τον εαυτό μου και χαμένη στις σκέψεις του Θεού, δεν έχω «εγώ κα ιδικό μου». Και αφού δεν έχω «εγώ και δικό μου»  δεν έχω και βαθειές καταγραφές. Είναι που μέσα από τη δύναμη αυτών των σκέψεων έρχεται η Νέα Δημιουργία.
   Ο άνθρωπος έχει γίνει τεμπέλης και αντί να βγάζει ο ίδιος τον χυμό από τα φρούτα πηγαίνει και αγοράζει έτοιμα σιρόπια από το μαγαζί. Και μετά το διαλύει με νερό και το πίνει. Στο νερό δεν υπάρχει παρά νερό, ζάχαρη και η εσσάνς των φρούτων.  Στην Κάλι Γιούγκα ο άνθρωπος είναι τόσο τεμπέλης και βαριέται να κάνει ο ίδιος φυσικό χυμό και εξαπατάται από τη γεύση και τα βάσανας. Μα δεν πρόκειται για αληθινό χυμό. Δεν έχει την αληθινή γεύση του φρούτου. Δεν είναι αληθινό Βάσανα. Το ίδιο συμβαίνει και με τον άνθρωπο που εξαπατάται από το «εγώ και το δικό μου» και νομίζει ότι αυτή είναι η πραγματική γεύση. Μα δεν είναι παρά η γεύση των προηγούμενων βάσανας. Η «Γεύση Βάσανα» είναι η εμπειρία των χιλιάδων γεννήσεων. Δεν είναι πραγματική. Είναι το σιρόπι φρούτων που πουλιέται στα καταστήματα! Η πραγματική γεύση είναι μονάχα ο Θεός. Αν την βιώσετε έστω και μια φορά, ο νους σας ποτέ δεν θα αναζητήσει τις τεχνητές γεύσεις ξανά. Ήρθα εδώ για να δείξω αυτό ακριβώς.
     Τι είναι αληθινή ευτυχία; Τι είναι αληθινή γεύση; Το  να το δείξει αυτό είναι το Αβαταρικό έργο του Σουάμι. Είναι αρκετό να συνειδητοποιήσετε μόνον μια φορά τη γεύση του Θεού, γιατί μετά δεν θα θέλετε πια καμιά άλλη γεύση. Δεν θα θέλετε καμιά εγκόσμια γεύση. Δεν θα θέλετε τον κόσμο και ποτέ δεν θα ξαναγεννηθείτε. Αυτή είναι η εξήγηση των όσων ο Σουάμι έγραψε.
 Ο άνθρωπος έχει βυθιστεί στην κινούμενη άμμο, πιστεύοντας ότι είναι πραγματική. Αρνείται να βγει έξω από αυτήν. Το «εγώ» είναι η κινούμενη άμμος. Όλοι πρέπει να καταβάλουν προσπάθειες να βγουν έξω. Αλλιώς θα σας ρουφήξει. Και αυτό θα το κάνει σε κάθε σας γέννηση. Αν συνδέσετε το «εγώ» με το σώμα, αυτό γίνεται κινούμενη άμμος. Αν το συνδέσετε με το Άτμα, ποτέ δεν πρόκειται να ξαναγεννηθείτε.
   Τα πάντα είναι Άτμα. Υπάρχει μόνον ένα Άτμα. Και διαπερνά τα πάντα. Είναι τα πάντα. Σκεφτείτε: «Είμαι το Άτμα. Το Παραμάτμα και μόνον είναι δικό μου». Αν συνεχώς σκέφτεστε έτσι, ποτέ δεν θα ξαναγεννηθείτε. Οι σκέψεις μας πρέπει μόνον σ’ αυτό να τριγυρίζουν. Η μοναδική μας σκέψη πρέπει να είναι ο Θεός. Καθώς εγώ αυτό έκανα σ’ όλη μου τη ζωή, οι σκέψεις μου για τον Σουάμι γίνονται ολόκληρη η δημιουργία. Και αυτό έρχεται σα Νέα Δημιουργία. Για να το δείξει αυτό είναι το Αβαταρικό Έργο. Με έχει φέρει εδώ και το δείχνει μέσα από μένα. Από τη μια πλευρά ο Σουάμι μίλησε διδάσκοντας επί 84 χρόνια και από την άλλη έδειξε ότι όλα όσα μίλησε μέσα από μένα.





























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου