Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΌ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "Η Αυτοβιογραφία του Εγώ χωρίς εγώ"

Η Σκέψη της Ημέρας

Προσπαθήστε ώστε το στόμα σας να λέει την αλήθεια και μόνον την αλήθεια.


Από το βιβλίο " Η Αυτοβιογραφία του Εγώ χωρίς εγώ"

      Γεννήθηκα για τον Θεό και μόνον γι' Αυτόν. Όλα μου τα τραγούδια, τα ποιήματα και τα βιβλία το αποδεικνύουν αυτό. Δεν γνώριζα   γιατί εξέφραζα όλα μου τα αισθήματα μέσα από τα γραπτά μου. Ο Σουάμι μού είπε ότι ήταν για το Αβαταρικό Έργο. Γι' αυτό και η αυτοβιογραφία μου είναι διαφορετική από όλες τις άλλες. έχω γράψει πάνω από πενήντα βιβλία. Όλα τους από τελούν την αυτοβιογραφία μου.

      Ποια είμαι εγώ; Είμαι το "Εγώ χωρίς εγώ" που πάντοτε  καθοδηγούσε ο Μπαγκαβάν Σρι Σάτυα Σάι Μπάμπα. Το "Εγώ χωρίς εγώ" είναι ο Σουάμι. Βρίσκεται μέσα μου, μιλάει μαζί μου και μου δείχνει το μονοπάτι. Εγώ δεν γνωρίζω τίποτα. Μόνον όταν μου το λέει το μαθαίνω. Αυτό είναι το "Εγώ χωρίς εγώ" Μόνον ο Σουάμι, η Πρέμα Του λειτουργεί μέσα μου.

                                                                    Βασάντα Σάι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου