Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΒΑΣΑΝΤΑ ΣΑΙ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ' 1 από τον ΜΠΑΓΚΑΒΑΝ ΣΡΙ ΣΡ ΙΣΡΙ ΣΑΤΥΑ ΣΑΙ ΜΠΑΜΠΑ

Η Σκέψη της Ημέρας

Μην επιτρέψτε στα αυτιά σας ν' ακούνε τίποτα άλλο παρά λόγια του Θεού



Από το βιβλίο "Βασάντα Σάι Σατσαρίτα" 1 από τον Μπαγκαβάν Σρι Σρι Σρι Σάτυα Σάι Μπάμπα

Κεφάλαιο 43

Τα ημερολόγια του πατέρα μου

Η θεωρία του πατέρα μου για τα κύματα της ζωής

      Ο πατέρας μου ανέλυε τα πάνω και κάτω της ζωής του. έγραψε ότι απ΄τη γέννησή του, το 1914 μέχρι το 1918, η παιδική του ηλικία ήταν Σάτβα Γκούνα. Τα επόμενα δέκα χρόνια ήταν Τάμο Γκούνα και μετά ξανά Σάτβα Γκούνα. Ήταν αφοσιωμένος στον Γκάντι, στο έθνος και στον Θεό. Έγραψε ότι αυτή ήταν η κορυφή της Σάτβα Γκούνα. Υπήρξε και μαχητής της ελευθερίας. Πολλές φορές πήγε φυλακή. Ήταν που μέσα στην φυλακή άρχισε να αναλύει τον εαυτό του. Έκανε αυτοέλεγχο. Από τον αυτοέλεγχο πέρασε στην αυτογνωσία και από την αυτογνωσία στην Αυτοπραγμάτωση.  Μ' αυτόν τον τρόπο πρέπει και εμείς να εξετάζουμε τον εαυτό μας.
               
           Ο Σουάμι έδωσε την θεωρία των κυμάτων της ζωής που έχω αναλύσει σε άλλο κεφάλαιο. Ο πατέρας μου το έκανε αυτό πολύ πριν μου το πει ο Σουάμι. Δείχνει την λαχτάρα του να φθάσει τον Θεό. Μόνον αυτός που μεταμορφώνεται μπορεί να φθάσει τον Θεό. Σε τούτον τον κόσμο πολλοί άνθρωποι μαθαίνουν την Γκίτα και γράφουν και σχόλια πάνω σ' αυτήν. Ποιος,όμως, την εφαρμόζει; Ο πατέρας μου συνέκρινε το κάθε σλόκα της με τη ζωή του, καταγράφοντας και τα ανάλογα συναισθήματά του. Κανείς δεν το έχει κάνει όπως εκείνος. Ήταν μια κινούμενη Γκίτα. Ποτέ δεν είχα διαβάσει τα ημερολόγιά του.Μόνον τώρα είναι που ο Σουάμι έγραψε για αυτά και μου ζήτησε να γράψω. Στο βιβλίο μου "Γκίτα Γκοβίνταμ" συμπεριλαμβάνω μερικά από αυτά. Τα έχω κρατήσει όλα στο χρηματοκιβώτιο που βρίσκεται στο Βαντακαμπάττι. Μόνον τώρα, αφού ζήτησα από το Μανιβάνναν  να μου τα φέρει, ενημερώθηκα για τα αισθήματά του. Ο Σουάμι μού ζήτησε να κάνω ένα ξεχωριστό βιβλίο με τίτλο "Το ημερολόγιο του πατέρα μου" και σ' αυτό να συμπεριλάβω και σλόκας της Μπαγκαβάτ Γκιτά που περιέχουν τα ημερολόγια. Δεν πρόκειται για αισθήματα ενός συνηθισμένου ανθρώπου. Μέσα από αυτά ο Σουάμι κάνει και εμένα και τον αναγνώστη να καταλάβει ποιος ήταν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου