Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Σκέψη της ημέρας

Όταν οι πράξεις γίνονται προσφορά στον Κύριο, τότε γίνονται γιόγκα


Ύμνος Αγάπης


Στις 16 Μαΐου 2013 ο Αμάρ έδωσε την 1η Κορινθιακή Επιστολή του Αποστόλου Παύλου κεφάλαιο 13 σε ένα φύλλο χαρτιού. Όλος ο χριστιανικός κόσμος ευλαβείται τούτο το κείμενο από την Αγία Γραφή γνωστό και σαν «Ο Ύμνος της Αγάπης». Αν και μεγάλωσα μέσα σε μιαν Βαϊσναβική οικογένεια και με τις αρχές των Βαϊσναβιτών ζώντας σε ένα μικρό χωριό της ανατολικής Ινδίας, τούτο το κείμενο μου είναι οικείο καθώς φοίτησα σε Χριστιανικό σχολείο όταν ήμουνα νέα. Στο διαλογισμό, όταν ρώτησα τον Σουάμι γι’ αυτό, Εκείνος μου είπε να συγκρίνω  τον κάθε στίχο με τη ζωή μου και με τις δικές μου εμπειρίες ζωής. Έτσι έγραψα πάνω στους στίχους τούτους όχι σα μελετητής αλλά από την εμπειρία καρδιάς και το πελώριο κύμα Πρέμας που με έχει σαρώσει και έγινε η ίδια μου η ύπαρξη. Τούτη είναι η αγάπη μου για τον Αβατάρ, Σάτυα Σάι Μπάμπα. Έκανα όπως μου ζήτησε. Είναι η προσευχή μου όλοι όσοι διαβάσουν τούτο το άρθρο να ευεργετηθούν και να το βρουν αρωγό στην πνευματική τους ζωή. Ομ Σάι Ραμ.
                                                           Vasantha Sai
Σήμερα ο Αμάρ μού έφερε δύο φύλλα χαρτιού με τυπωμένα δύο κείμενα. Τα κείμενα ήταν στα Ελληνικά. Καθώς δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι έλεγαν, τα στείλαμε στην Εβελίνα στον Καναδά. Εκείνη μας έστειλε την αγγλική μετάφραση. Είπε ότι ήταν το 13ο Κεφάλαιο της Αγίας Γραφής της 1ης προς Κορινθίους Επιστολής του Αποστόλου Παύλου που εμπεριέχεται στην Καινή Διαθήκη.

16 Μαρτίου 2013   Μεσημεριανός Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι ,τι είναι αυτό που μου έδωσες για την αγάπη; Δείχνεις κάποια πράγματα από την Αγία Γραφή.
Σουάμι:   Η αγάπη γεννήθηκε σε τούτη τη Γη. Τι κάνει; Εσύ να το γράψεις. Όλες οι θρησκείες μιλάνε για αγάπη με τον ίδιο τρόπο. Εσύ να το συγκρίνεις με τη ζωή σου και να γράψεις.
Βασάντα:  Καταλαβαίνω, Σουάμι, όμως, δώσε μου τις ευλογίες Σου!
Τέλος του Διαλογισμού
Ένας ύμνος στην Αγάπη. Προς Κορινθίους Επιστολή, κεφάλαιο 13.
«Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον..
Ο Σουάμι μού ζήτησε αυτό να το συγκρίνω με τη ζωή μου. Σε προηγούμενο κεφάλαιο ο Σουάμι έδωσε ένα ποίημα, το «Στις 23 Οκτωβρίου η Αγάπη ήρθε στη Γη. Η Αγάπη δεν έχει μορφή. Ο Σουάμι μ’ αυτόν τον τρόπο αναφέρεται στη γέννησή μου. Πώς γεννήθηκα; Δεν γεννήθηκα από γονείς, αλλά σα φως από τον Σουάμι. Αν κάποιος γεννηθεί από γονείς, έχει και όνομα και μορφή. Ποιο είναι το όνομα και η μορφή του φωτός που έρχεται από τον Σουάμι; Το μόνο που μπορεί να φέρει σαν όνομα είναι η Αγάπη. Έδειξα την αγάπη μου και στον Θεό και στον κόσμο. Γι’ αυτό, εξάλλου, και έχω έρθει. Αν απλώς μιλάμε για αγάπη, τότε μπορεί μόνον να προστεθεί σε κάποιον ήχο είτε θόρυβο. Εγώ δείχνω αγάπη μέχρι το τέλος της ζωής μου. Τότε που το σώμα μου θα μεταμορφωθεί σε φως και θα ενωθεί με το Σώμα του Σουάμι. Δεν μπορούμε να περιγράψουμε τον Θεό με λόγια. Έτσι και δεν μπορούμε να εξηγήσουμε την φύση της αγάπης. Αυτή η Αγάπη κατευθύνεται προς τον Θεό και μόνον. Γι’ αυτό η ζωή μου είναι ο ορισμός της αγάπης. Γι’ αυτό και ο Σουάμι λέει: «Ο Θεός είναι Αγάπη, η Αγάπη είναι Θεός».
Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Τέτοια μεγάλη δύναμη υπάρχει στην ανθρώπινη ζωή. Στο σώμα του ανθρώπου υπάρχει άπειρη δύναμη. Μπορεί κάποιος να προλέξει το μέλλον. Υπάρχουν τόσα πολλά που είναι πέρα από την ανθρώπινη γνώση. Μπορεί κάποιος να έχει τη δύναμη να μετακινήσει βουνά. Αν, όμως, δεν υπάρχει αγάπη τα πάντα είναι εις μάτην. Χωρίς αγάπη ποια η ωφέλεια όλων τούτων των δυνάμεων και επιδεξιοτήτων;
16 Μαρτίου 2013       Απογευματινός Διαλογισμός
Βασάντα:   Σουάμι, τώρα γράφω για τις δυνάμεις. Πες μου κάτι.
Σουάμι:       Να γράψεις. Αν κάποιος έχει δυνάμεις στερείται όμως αγάπης, δεν θα ωφεληθεί σε τίποτα. Δεν γνωρίζεις τις δυνάμεις που έχεις μέσα σου. Δεν έχεις «εγώ», μόνον αγάπη. Είναι αυτή η αγάπη που αλλάζει τον κόσμο.
Βασάντα:   Σουάμι, θέλω να Σε δω. Αυτό είναι το μοναδικό μου θέμα.
Σουάμι:       Σίγουρα και θα έρθω.
Τέλος του Διαλογισμού
Τώρα ας τα δούμε όλα αυτά. Εγώ δεν έχω επίγνωση όλων των δυνάμεων που υπάρχουν μέσα μου. Δεν έχω «εγώ» και μόνον η αγάπη υπάρχει. Αν κάποιος έχει εγώ, τότε και γνωρίζει τις δυνάμεις που κατέχει. Από την στιγμή που γεννήθηκα, ένα μόνον πράγμα γνωρίζω και αυτό είναι να φθάσω τον Θεό. Χωρίς τον Σουάμι δεν έχω τίποτα. «Σουάμι, Σουάμι» είναι η μοναδική μου σκέψη. Θέλω να Τον δω. Θέλω να Του μιλήσω, να Τον αγγίξω. Αυτά και μόνον είναι  που σκέπτομαι νυχθημερόν. Δεν έχω ούτε τον ελάχιστο χρόνο να σκεφτώ τον εαυτό μου. Ο Σουάμι μού μιλάει στον διαλογισμό. Ό,τι μου λέει μου ζητάει να το γράψω σαν βιβλία. Λέει ότι τα δάκρυά μου από τον χωρισμό αλλάζουν τον κόσμο. Λέει ότι η αγάπη μου αλλάζει τον κόσμο. Ό,τι μου λέει το γράφω και εξόν από αυτό δεν ξέρω τίποτα άλλο. Δεν έχω καμιά επίγνωση των δυνάμεών μου. Μόνον της αγάπης. Μόνον όταν υπάρχει το «εγώ», μπορεί να έχει όνομα και μορφή. Και επειδή δεν έχω «εγώ», το όνομα και η  μορφή τούτου του σώματος, Βασάντα, θα γίνουν τζιότι και θα ενωθούν με το Σώμα του Σουάμι.
Αυτή είναι αγάπη. Αγάπη που γεννήθηκε με ένα όνομα και με μια μορφή. Η Αγάπη δεν έχει «εγώ ούτε και δικό μου». Η αληθινή της μορφή είναι φως. Η αγάπη δεν έχει εγώ, δικό μου ούτε και σώμα. Ο Σουάμι έδωσε ένα τραγούδι με τίτλο «Η Αγάπη ήρθε στη Γη». Όποιος αγαπά δεν έχει ίχνος «εγώ».
    Και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντα μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι.
Μπορεί κάποιος να δώσει ό,τι έχει. Μπορεί ακόμη και το σώμα του να δώσει στην πυρά χωρίς να επιθυμεί τους καρπούς της πράξης του. Και όμως να στερείται αγάπης, δεν έχει κερδίσει τίποτα. Ένας χωρίς αγάπη άνθρωπος που δίνει όλα του τα υπάρχοντα, δεν έχει το κέρδος από αυτή του την πράξη. Ούτως ή άλλως όταν  θα πεθάνει όλα θα πάνε σε κάποιον άλλον. Αν κάποιος πρόκειται να κάψει στην πυρά το σώμα του, τι πρόκειται να κερδίσει; Θα γεννηθεί ξανά και ξανά. Μόνον με την αγάπη σπάζει τούτος ο κύκλος των γεννήσεων και των θανάτων. Πώς μπορώ να το συγκρίνω με τη ζωή μου; Δεν έχω τίποτα δικό μου. Πριν δεκαπέντε χρόνια είχα γράψει ένα τραγούδι.
Δεν έχω τίποτα δικό μου έξω από  τα Πόδια Σου
Αυτό που συλλέγω σαν πλούτη είναι τα Ονόματά Σου
Η μοναδική μου ιδιοκτησία είναι τα Ονόματά Σου.
Αυτό το έγραψα πριν 15 χρόνια. Η μοναδική μου περιουσία είναι τα Πόδια του Σουάμι και που είναι κατάδικά μου. Κανείς και τίποτα άλλο δεν με αφορά. Συνέλεξα τα Ονόματά Του σαν το μοναδικό μου περιουσιακό στοιχείο. Απάγγειλα το Όνομά Του χωρίς να Το ξεχνώ ούτε λεπτό. Αυτό και μόνο είναι που έχω συλλέξει από τη γέννησή μου. Η ιδιοκτησία και οι σχέσεις που ήρθαν σε μένα ήταν να δίνω σ’ όλους το χωρίς γέννηση στάδιο. Αυτό που εσείς συγκεντρώνετε από τον κόσμο τούτο είναι η περιουσία σας, τα πλούτη σας που δεν θα τα πάρετε μαζί σας στις τελευταίες σας στιγμές. Το μόνο που θα σας αποδώσουν θα’ ναι αμέτρητες επαναγεννήσεις. Να αγαπάτε τον Θεό και μόνον Αυτόν! Και αυτή είναι η μοναδική Αγάπη που θα σας απαλλάξει από τον κύκλο των γεννήσεων και των θανάτων. Τίποτα δε σας ανήκει. Κανείς δεν είναι δικός σας.

Η αγάπη είναι μακρόθυμη, είναι ευεργετική και ωφέλιμη, η αγάπη δε ζηλεύει, η αγάπη δεν ξιπάζεται , δεν είναι περήφανη
Ποια είναι η φόρμουλα της αγάπης; Οτιδήποτε και να συμβαίνει η αγάπη παραμένει υπομονετική και δείχνει καλοσύνη. Δεν ζηλεύει κανέναν. Ζήλεια υπάρχει μόνον όταν υπάρχει το «εγώ». Από εδώ προέρχονται όλες οι κακές ιδιότητες. Εγώ είμαι, εγώ έκανα αυτό, εγώ είπα αυτό. Το εγώ μιλάει με αυτόν τον τρόπο. Χρησιμοποιεί σκληρές λέξεις εναντίον των άλλων. Και όμως αυτός που έχει αγάπη την εκφράζει και παραμένει υπομονετικός με όλους και σε κάθε μέρος και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Το άλλο μέρος της αγάπης είναι υπομονή, καρτερία και ταπεινότητα. Όταν τούτα τα τρία συνυπάρχουν, η αγάπη στα σίγουρα εκδηλώνεται.
Η ζωή μου είναι γεμάτη ταπεινοφροσύνη. Είμαι ταπεινή σε όλους. Ποτέ δεν μιλάω σκληρά στους άλλους. Δεν έχω ξαναγεννηθεί σε τούτον τον κόσμο. Δείχνω αγάπη και φοβάμαι τους πάντες. Δεν γνωρίζω πώς να κάνω κάτι χωρίς αγάπη δεν γνωρίζω τίποτα άλλο από την αγάπη.
Η αγάπη  δεν κάνει ασχήμιες, δε ζητεί το συμφέρον της, δεν ερεθίζεται, δε σκέφτεται το κακό για τους άλλους, δε χαίρει, όταν βλέπει την αδικία, αλλά συγχαίρει, όταν επικρατεί η αλήθεια.
Εκείνος που έχει πλήρη αγάπη βαδίζει το δικό του μονοπάτι. Ποτέ δεν απαιτεί από τον άλλο να τον ακολουθήσει. Η αγάπη ακολουθεί το δικό της δρόμο. Εκείνος που εμφορείται από αγάπη δεν είναι αψίθυμος, ποτέ δεν βρίσκει λάθη στους άλλους ούτε θυμώνει μαζί τους. Δεν βιώνουν την ευτυχία με λανθασμένο τρόπο παρά μόνον με τον σωστό.
Ας τα δούμε αυτά. Το μονοπάτι που βρήκα είναι το μονοπάτι της αγάπης του Θεού. Βαδίζω ολομόναχη σε τούτο το μονοπάτι. Ακόμη και στο άσραμ δεν απαιτώ από κανέναν να στραφεί στο δικό μου δρόμο. Γράφω ύψιστες αλήθειες και σοφία που έχει δοθεί από τον Σουάμι και μετά εγώ γράφω τις περαιτέρω διευκρινήσεις. Και στη συνέχεια μιλάω γι’ αυτό στο σατσάνγκ. Ποτέ δεν απαιτώ από κανέναν και τίποτα. Αν κάποιος κάνει κάποιο λάθος, ποτέ δεν θυμώνω μαζί του. Δεν βρίσκω λάθη στους άλλους. Όταν δεν έχω χρόνο να δω τα δικά μου λάθη, πώς μπορώ να δω τα λάθη των άλλων; Είμαι ευτυχισμένη όταν τα πράγματα γίνονται βάσει της Αλήθειας και του Ντάρμα. Δεν είμαι ευτυχισμένη, όταν γίνονται με λάθος τρόπο. Οι ομιλίες για τον  Σουάμι και η σοφία Του μου δίνει μεγάλη χαρά. Τα εγκόσμια πράγματα και τα υλικά αγαθά του κόσμου τούτου μ’ αφήνουν τελείως αδιάφορη. Η αγάπη το μόνο που επιθυμεί είναι να φθάσει τον Θεό.
Ποιο είναι αυτό που σε τούτον τον κόσμο μπορεί να δώσει ευτυχία σε τούτην την αγάπη; Μόνον η αγνή αγάπη του Θεού. Αυτή η αγάπη γεννήθηκε από τον Θεό. Αυτή η αγάπη μόνον από την αγάπη του  Θεού αντλεί ευτυχία. Ούτε η εγκόσμια αγάπη ούτε η σχέσεις του κόσμου τούτου ούτε τίποτα άλλο μπορεί να χαρίσει ευτυχία στην αγάπη αυτή. Στ’ αλήθεια, δεν υπάρχει ευτυχία σε τούτον τον κόσμο. Η ευτυχία που εσείς απολαμβάνετε είναι καθαρά μάγια. Είναι σαν το ρυζόγαλα που ήπιε η Ασβατάμα. Δεν ήταν πραγματικό γάλα. Η ευτυχία του Θεού και μόνον είναι η αληθινή. Όλοι οι άγιοι και οι σοφοί την απόλαυσαν και την βίωσαν το δικό μου, όμως, μονοπάτι είναι διαφορετικό. Θέλω της προσωπική αγάπη τούτου του Αβατάρ. Εγώ βαδίζω τον δικό μου δρόμο. Γεύτηκα την προσωπική Του αγάπη επί 6 χρόνια στο Βαντακαμπάττι. Και τώρα θέλω όλοι να βιώσουν τούτην την αγάπη. Και όμως από κανέναν δεν απαιτώ τίποτα. Επειδή κανείς δεν μπορεί να βιώσει τον Θεό στη Γη, γι’ αυτό και φέρνω την Βαϊκούντα στη Γη. Αυτή είναι η δύναμη της αγάπης μου.


Όλα τα ανέχεται, όλα τα πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει. Η αγάπη ποτέ δεν ξεπέφτει.
Πώς τούτη η αγάπη λειτουργεί μέσα μου; Ζήτησα από τον Σουάμι παγκόσμια Απελευθέρωση. Κουβάλησα πάνω στο σώμα μου το κάρμα όλου του κόσμου. Τώρα γράφω. Δεν πρόκειται για μια συνηθισμένη αγάπη. Είναι η Ύψιστη, η Υπέρτατη Αγάπη. Είναι η Αγάπη της Σάκτι του Θεού προς τον Θεό. Δεν μπορούμε να την παραβάλλουμε με την ανθρώπινη.  Και γι’ αυτό και μπορώ να αντέξω όλου του κόσμου τις αμαρτίες. Αφού τούτη η αγάπη βλέπει τον Θεό σ’ όλους, τους αγαπά όλους. Αυτή η αγάπη πιστεύει σ’ όλους. Πιστεύω το κάθε τι που μου λέει ο Σουάμι. Από την ημέρα που συνδέθηκα με τον Σουάμι, πιστεύω όλα όσα μου λέει.
Ας δούμε ένα παράδειγμα. Συνεχώς κλαίω για τον Σουάμι. Το 1996 ο Σουάμι είχε πει ότι θα δημιουργήσει ένα Ασημένιο Νησί για μένα. Στη μια του πλευρά ήταν ο ήλιος και στην άλλη το φεγγάρι. Υπήρχε και μια βάρκα χωρίς κουπιά, ένας κύκνος που μιλούσε, τα πάντα. Πώς είναι τούτο δυνατόν; Συμβαίνει κάτι τέτοιο σε μια συνηθισμένη ζωή; Στη μια πλευρά ο ουρανός ήταν με τον καυτό ήλιο και στην άλλη με το δροσερό φεγγάρι. Πιστεύω τα πάντα όπως ήταν. Πώς είναι μπορετό να κινείται βάρκα χωρίς κουπιά; Και όμως τα πίστευα όλα. Καθώς δεν είμαι παρά ένα συνηθισμένο χωριατοκόριτσο, που δεν έχει κάνει ιδιαίτερα καλές σπουδές, πιστεύω και γράφω τα πάντα ως έχουν. Ο Σουάμι πήρε το φεγγάρι από τον ουρανό και το απόθεσε στα χέρια μου. Ο Θεός μπορεί να κάνει τα πάντα. Τα πάντα είναι δυνατά γι’ Αυτόν. Μέχρι αυτού του σημείου φθάνει η πίστη μου. Μου έδειξε ότι η Μορφή Του είναι σε κάθε αιμοπετάλιό μου. Και γι’ αυτό έχω γράψει. Κάποιος όμως από τον Οργανισμό είπε: «Πώς είναι δυνατόν να τα γράφεις όλα αυτά. Πιστεύεις ότι έχεις κέρατα στο κεφάλι σου; Να μην ξανάρθεις!» Γιατί αρνούνται να δεχθούν αυτά που λέει ο Θεός; Δεν το καταλαβαίνω. Πιστεύουν ότι ο Σουάμι είναι Θεός.  Όμως δεν πιστεύουν στο περιεχόμενο του βιβλίου που ο Ίδιος ο Σουάμι υπέγραψε. Δεν καταλαβαίνω τούτον τον κόσμο. Φοβάμαι τούτον τον κόσμο. Έχω παραδοθεί στον Θεό. Και όμως είμαι ανίκανη να καταλάβω γιατί οι άνθρωποι του Θεού είναι έτσι. Έτσι ο Σουάμι με έκανε να μείνω μόνη στο Μούκτι Νίλαγιαμ, χωρίς να έχω καμιάν επαφή με τον έξω κόσμο ούτε καν με τον κόσμο του Αβατάρ. Αυτοί του κόσμου είναι ανίκανοι να κατανοήσουν την υψηλότερη έννοια όλων αυτών που γράφω. Το Ασημένιο Νησί υποδηλώνει την Βαϊκούντα.
Η αγάπη ποτέ δεν ξεπέφτει Αν υπάρχουν ακόμα προφητείες, θα έλθει μέρα που και αυτές θα καταργηθούν αν υπάρχουν χαρίσματα γλωσσών και αυτά θα σταματήσουν αν υπάρχει γνώση και αυτή θα καταργηθεί.
Αυτή η αγάπη είναι κάτι που δεν τελειώνει ποτέ, δεν υπάρχει τέλος γι’ αυτήν. Ποιος μπορεί να προλέξει την αγάπη; Άσχετα με το πόσες γλώσσες και με πόσους τρόπους μιλάνε για την αγάπη, όλα καταργούνται. Τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τούτην την ατέλειωτη αγάπη. Πώς μπορεί κάποιος να περιγράψει τούτην την παράξενη αγάπη; Πώς μπορεί κάποιος να την καταλάβει; Είναι κάτι που είναι αδύνατο να συλληφθεί από το νου και την ανθρώπινη γνώση.
Ένα παράδειγμα. Μου είπαν να μην ξαναπάω στο Πρασάντι Νίλαγιαμ. Εκείνον τον καιρό πολλοί μιλούσαν με διαφορετικούς τρόπους. Τα πλήθη που ερχόντουσαν μετά το πρώτο μου βιβλίο, σταμάτησαν να έρχονται. Πολλοί με άσκησαν μεγάλη κριτική και  τόσες πολλές γλώσσες μίλησαν για διαφορετικά πράγματα. Το 2003 ο Σουάμι μού ζήτησε να πάω στο Πρασάντι και πήγα. Όταν  δημοσιεύσαμε πολλά βιβλία, πολλοί τα διάβασαν και άρχισαν να με επαινούν. Συνέβησαν πολλά. Και τότε έγραψα το «Οι τελευταίες 7 Μέρες με τον Θεό». Ο Σουάμι πήρε το βιβλίο με τα Ίδια Του τα χέρια. Και τότε μου ζητήθηκε για μιαν ακόμη φορά να μην ξαναμπώ μέσα. Αν με σταματούσαν τότε πώς δεν θα συνέβαιναν οι 7  τελευταίες μέρες; Πολλοί με σταμάτησαν ποιος όμως έχει τη δύναμη να σταματήσει την αγάπη μου;  Ακόμη και αν ο Σουάμι άφησε τον κόσμο, η αγάπη μου για Κείνον ποτέ δεν θα τελειώσει. Αυτή η αγάπη δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος. Είναι πέρα από τον χρόνο. Δεν μπορεί να την φθάσει ο νους ούτε ο λόγος. Δεν μπορεί να εξηγηθεί με την γλώσσα, με  την ανθρώπινη γνώση ούτε και μέσα από προφητείες.
Κάποια στιγμή τελειώνει ο χρόνος του καθενός ανθρώπου. Τούτη όμως η αγάπη ποτέ δεν πρόκειται να τελειώσει. Είναι πέραν του χρόνου. Καθώς η αγάπη μου ενώνεται με την Αγάπη του Θεού, δεν μπορεί να κριθεί με μέτρο την ανθρώπινη αγάπη. Τα ανθρώπινα πλάσματα δεν έχουν κέρατα στο κεφάλι, που σημαίνει κάτι σπάνιο ή μοναδικό. Όμως τούτη η έκφραση δεν είναι κατάλληλη για να δείξει την φύση της Αγάπης μου. Η Αγάπη μου είναι πέρα από την ανθρώπινη γνώση και πέρα από τα όρια της έκφρασης. Πώς μπορεί να περιγραφεί ο Θεός; Και η Αγάπη είναι το ίδιο.
Αυτή η αγάπη δεν είναι κέρατα σε ανθρώπινο κεφάλι. Είναι αυτό που κόβει το «εγώ», τα κέρατα από τα κεφάλια των ανθρώπων της Κάλι Γιούγκα. Γεννάει τη Σάτυα Γιούγκα. Αυτή η αγάπη κόβει το «εγώ», διώχνει αυτά τα εγώ- κέρατα και απλώνει το φάρμακο της αγάπης και ταπεινότητας.
 Εκ μέρους δε γινώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν όταν δε έλθη το τέλειον, τότε το εκ μέρους καταργηθήσεται
Η εγκόσμια γνώση είναι ατελής και περιορισμένη. Δεν μπορείς να κατανοήσεις την αγάπη μέσα από τη γνώση. Τίποτα δεν μπορεί να βιωθεί. Δεν μπορείς να δεις την Αλήθεια μέσα από την εγκόσμια γνώση. Προφητείες, αστρολογίες και αναγνώσματα των Νάντις όλα είναι λανθασμένα. Δεν μπορούν ποτέ να αποκαλύψουν την Αλήθεια. Σε τούτον τον κόσμο τίποτα δεν είναι τέλειο. Οι κακές ιδιότητες του ανθρώπου έχουν μολύνει τα 5 στοιχεία. Οι άνθρωποι δεν έχουν καλό χαρακτήρα. Δεν υπάρχει Σάτυα ούτε και Ντάρμα. Παντού βασιλεύει η ιδιοτέλεια. Δεν υπάρχει ούτε αγάπη ούτε συμπόνια, σοφία μα και διάκριση. Γι’ αυτό και το κάθε επάγγελμα είναι ατελές.
Γι’ αυτό είναι που έρχεται ο Σουάμι και κάνει μια Νέα Δημιουργία. Ο Σουάμι δίδαξε επί 84 χρόνια. Κάποιοι άλλαξαν, ολόκληρος, όμως, ο κόσμος πρέπει να μεταμορφωθεί. Όλα τα αισθήματα πρέπει να αλλάξουν. Αυτό και είναι το Αβαταρικό Έργο του Σουάμι: να μεταμορφώσει ολόκληρον τον κόσμο χωρίς καταστροφή. Ο Θεός  μπορεί να κάνει τα πάντα που σκέφτεται. Γι’ αυτό και χωρίς να καταστρέψει την Κάλι Γιούγκα, μας εισάγει στη Σάτυα Γιούγκα. Και για να το κάνει αυτό χωρίστηκε στα δύο και κατέβηκε εδώ. Εγώ, που έχω χωριστεί από Εκείνον, επιθυμώ να ξαναενωθώ μαζί Του. Γι’ αυτό και κλαίω και θρηνώ. Ο Σουάμι κι εγώ πήραμε τις αμαρτίες του κόσμου πάνω στα σώματά μας. Ο Ιησούς μετέφερε τον Σταυρό, τις αμαρτίες του κόσμου και στη συνέχεια άφησε το θνητό Του Σώμα. Το ίδιο και ο Σουάμι πήρε στο Σώμα Του τις αμαρτίες του κόσμου και έφυγε. Αυτό είναι αληθινή Αγάπη.
Πώς μπορεί να εξηγήσουμε την Αγάπη του Θεού; Όλες  οι θρησκείες μιλούν με τον ίδιο τρόπο για την αγάπη. Τώρα, που ο Σουάμι έρχεται ξανά, το Στούπι και η Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ θα διαδώσουν την αγνή αγάπη σε όλον τον κόσμο. Μέσα από αυτήν τα πέντε στοιχεία θα αλλάξουν και οι καρδιές όλων θα τελειοποιηθούν. Όλα θα γίνουν τέλεια. Η ατέλεια θα πεθάνει.
Κανείς δεν γνωρίζει το μέλλον έξον από τον Θεό., όλοι, όμως, είναι ενημερωμένοι για τις τέσσερις Εποχές. Όταν τελειώνει η Κάλι Γιούγκα, έρχεται η Πράλαγια και τα πάντα καταστρέφονται. Και τότε γεννιέται μία Νέα Γιούγκα και ξαναρχίζει ο κύκλος των τεσσάρων Εποχών. Η πρώτη Εποχή είναι η Κρίτα Γιούγκα. Όλοι το γνωρίζουν αυτό. Όμως, στο μισό δρόμο της Κάλι Γιούγκα γεννιέται μια Νέα Σάτυα Γιούγκα. Κανείς δεν γνωρίζει γι’ αυτό. Ο Σουάμι έρχεται τώρα για να μας δείξει την πρώτη δημιουργία. Η πρώτη Γιούγκα που έρχεται από τον Θεό είναι τέλεια. Πώς γίνεται αυτό; Και αυτό, επίσης, κανείς δεν το γνωρίζει μα θα μας το αποκαλύψει ο Σουάμι. Καθώς η Νέα Δημιουργία θα είναι τέλεια όπως Τέλειος είναι και ο Θεός, όλοι τότε γίνονται τέλειοι.
Ότε ήμην νήπιος, ως νήπιος έλάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος ελογιζόμην ότε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου.
Όταν ήμουν πολύ μικρή, ζούσα σε  έναν κόσμο ενός παιδιού. Το παιδί μιλάει, σκέφτεται και κρίνει τα πάντα με έναν αθώο τρόπο. Δεν είναι επίγνωση του κόσμου και των κακών του ιδιοτήτων. Λένε τα πάντα ως είναι. Όταν το παιδί μεγαλώσει και γίνει ενήλικας, ξεκινούν οι κακές ιδιότητες. Η αυθεντική φύση του παιδιού εξαφανίζεται. Ο Ιησούς κάποτε είπε: «Μόνον όποιος έχει τη φύση του παιδιού θα μπορέσει να εισέλθει στην Βασιλεία των Ουρανών.»
Όλοι πρέπει να γίνουμε σαν παιδιά και να έχουμε την αθωότητα ενός παιδιού. Εάν δεν γίνουμε παιδιά δεν θα μπορέσουμε να εισέλθουμε στη Βασιλεία του Θεού. Το σώμα μπορεί να γερνάει, όμως ο νους πρέπει να έχει τις αγνές σκέψεις ενός παιδιού. Ένα παιδί δεν έχει κακές σκέψεις. Όταν η μητέρα λέει: «Αυτός είναι ο πατέρας σου» το παιδί πιστεύει ό,τι του λέει. Ο πατέρας τότε δείχνει τον γκουρού και λέει ότι αυτός είναι ο δάσκαλός σου. Τελικά ο δάσκαλος δείχνει τον Θεό στο παιδί. Αυτή είναι η αληθινή εκπαίδευση. Και αυτό είναι αυτό που τόσο ο Σουάμι όσο και οι Βέδες δηλώνουν.

Βλέπομεν γαρ άρτι δι' εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον άρτι γινώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην
Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε τον Θεό. Αν Τον συνειδητοποιήσουμε, μπορούμε να δούμε απ’ ευθείας την αγάπη. Αυτό που βλέπουμε τώρα είναι μόνον ένα τμήμα της. Αυτή η αγάπη πρέπει να τη δείξουμε στον Θεό και σε ολόκληρον τον κόσμο. Αυτή είναι η πλήρης αγάπη. Δεν μπορούμε να περιορίσουμε την αγάπη. Μόνον εκείνος που βλέπει την επέκταση της αγάπης παντού μπορεί να γνωρίσει τα πάντα. Η αγάπη είναι η Μορφή του Θεού.  Έτσι ο Σουάμι λέει: «Αγάπη είναι η Μορφή Μου».
Αν πιαστούμε γερά από τον Θεό, που είναι η Ενσάρκωση της Αγάπης, γινόμαστε και εμείς ενσαρκώσεις της Αγάπης. Όμως αν πιαστούμε από ανθρώπινα πλάσματα, που είναι ενσαρκώσεις του «εγώ», γινόμαστε ενσαρκώσεις του εγώ. Ο Θεός είναι Πανταχού Παρών, Παντογνώστης και Παντοδύναμος. Έτσι και η Αγάπη είναι πανταχού παρούσα. Αν το κατανοήσουμε αυτή, την αγάπη, τότε θα γνωρίσουμε τα πάντα. Αυτό είναι που έχουν δηλώσει όλοι οι σοφοί και οι άγιοι. Μπορούμε να γνωρίσουμε τον Θεό μόνον μέσα από την αγάπη. Μα τι να σημαίνει αυτό; Κοιτάζοντας μέσα στον καθρέφτη διακρίνουμε θαμπά την αντανάκλαση. Αυτός ο κόσμος είναι καθρέφτης. Όπως βλέπετε αυτό γίνεται. Ο Σουάμι εξήγησε αυτό στο πρώτο μου βιβλίο. Ο κόσμος δεν αποτελεί παρά μιαν δική μας εικόνα, το είδωλό μας. Πρέπει πρώτα να εξαγνιστούμε και να γεμίσουμε με αγάπη. Πρέπει να διώξουμε όλες τις κακές ιδιότητες. Πρέπει να το εφαρμόσουμε με συνείδηση. Και τότε θα δούμε με διαύγεια. Θα δούμε παντού την αγάπη. Θα δούμε την πανταχού παρουσία της αγάπης. Όλες οι θρησκείες του κόσμου μιλούνε για την αγάπη με αυτόν τον τρόπο.
Νυνί δε μένει πίστις, έλπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα· μείζων δε τούτων η αγάπη».

h h h
Συμπέρασμα

Έχω πίστη στον Σουάμι
Ελπίζω ότι θα έρθει
Εντούτοις, ανεξάρτητα από όλα αυτά
Τον αγαπώ.
Αυτή η αγάπη με κάνει να πιστεύω όσα λέει και όσα γράφει
Η ελπίδα και η πίστη ότι θα έρθει ξανά
Παγίδεψε την πηγή της ζωής μου.
Εάν πιαστούμε στον Θεό, που είναι η ενσάρκωση της αγάπης,
Τότε κι εμείς γινόμαστε ενσαρκώσεις της αγάπης.
Εάν στηριχθούμε στους ανθρώπους που είναι ενσαρκώσεις εγωισμού
Τότε θα γίνουμε ενσαρκώσεις εγωισμού.
Αυτό είναι το μήνυμα που ο Σουάμι έδωσε μέσα από αυτό το κεφάλαιο

Τζέι  Σάι Ραμ
VS


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου