Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΗΛ. ΒΙΒΛΙΟ "ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ' ΜΕΡΟΣ 5ο

Η Σκέψη της Ημέρας

Ο πιστός που είναι εμποτισμένος με Θεό γνωρίζει μόνον ένα πράγμα: Θεό, Θεό, Θεό.


Από το ηλεκτρονικό βιβλίο 'Παραμάτμα Σατσαρίτα" Μέρος 5ο


Τι δώρο περιμένω για τα γενέθλιά μου; Τα’ χω ξεχάσει τα γενέθλιά μου. Ο Σουάμι και μόνον βρίσκεται στις σκέψεις μου. Πρέπει να έρθει. Θέλω να Τον δω. Τούτη είναι η αποκλειστική μου σκέψη. Έχω ξεχάσει όλες τις ημέρες και τις ημερομηνίες. Όλοι έχουν την ημέρα των γενεθλίων τους που έρχεται κάθε χρόνο. Η πραγματική, όμως, ημερομηνία της γέννησής μας είναι η ημερομηνία που θα κατακτήσουμε το χωρίς γέννηση στάδιο. Έχουμε όλοι μας πάρει χιλιάδες γεννήσεις. Ποια από όλες αυτές είναι η ημέρα γενεθλίων σας; Τώρα είστε 30, πού βρισκόσασταν πριν 30 χρόνια; Ποιο το όνομά σας τότε; Πρέπει πάνω σ’ αυτό να διαλογιστείτε. Όλοι γεννηθήκαμε για να μην ξαναγεννηθούμε. Τούτος είναι ο πραγματικός λόγος της γέννησής μας. Δεν υπάρχει κανείς απολύτως λόγος να γιορτάζουμε τα γενέθλιά μας. Ο Σουάμι έγραψε εδώ ότι θέλω μόνον Εκείνον για δώρο γενεθλίων. Τούτο το δώρο δεν θα’ ναι μόνον για τα γενέθλιά μου, μα για πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου