Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Η σκέψη της ημέρας

Οι δονήσεις που διαδίδονται μέσα από τη δύναμη της αφοσίωσης και της Prema είναι πιο ισχυρές ότι εκείνες που έρχονται μέσα από τις δυνάμεις σίντι.




Από το Βιβλίο Το Πρωταρχικό Στούπι
Μέσα από την παντοδυναμία του Θεού ανατέλλει η Νέα Δημιουργία. Όταν ο Θεός έρχεται σαν Αβατάρ, μπορεί να λειτουργήσει με περιορισμούς. Βρίσκεται στην κατάσταση του παρατηρητή. Ο Σουάμι χωρίστηκε από εμένα. Εγώ ήρθα με άλλη μορφή, η οποία δεν έχει κανένα από αυτούς τους περιορισμούς. Μέσα από τη σάντανά μου κατέκτησα τις Σάντ Γκούνας. Έφτασα στο στάδιο το Θεϊκό. Εντούτοις, δεν μπορώ να δημιουργήσω, αφού δεν έχω «Εγώ». Η κουνταλίνι που βρίσκεται μέσα μου, βγήκε και λειτουργεί μέσα από το Στούπι. Αυτό είναι το «Εγώ είμαι Εγώ». Αυτή είναι η δύναμη της εξουσίας και του ελέγχου ολόκληρου του κόσμου. Στις 30 Σεπτεμβρίου 2003, ο Σουάμι μίλησε για τις Σαντ Γκούνας στο βιβλίο «Πέρα από τις Ουπανισάδες». Τώρα σήμερα, στις 30 Σεπτεμβρίου 2012, εννιά χρόνια αργότερα, μιλάει για τον ερχομό της Νέας Δημιουργίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου