Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Η σκέψη της ημέρας
Το Άτμα Ντάρσαν είναι το όραμα της ψυχής. Είναι αυτοπραγμάτωση


Από το βιβλίο Αγώνας για την Αλήθεια.


Υπάρχουν δυο είδη γνώσης, η εγκόσμια και η πνευματική γνώση. Δεν υπάρχει καμιά χρησιμότητα στο να έχεις μόνο εγκόσμια γνώση. Μόνο μέσα από την πνευματική γνώση μπορούμε να γνωρίσουμε και να φτάσουμε τον Θεό. Τότε μπορούμε να ελευθερωθούμε από τον κύκλο της γέννησης και του θανάτου. Πόσα χρόνια είμαστε εγκλωβισμένοι σε αυτόν τον κύκλο; Για να ελευθερωθούμε απαιτείται πνευματική γνώση. Τι έμαθαν ο Παραμαχάμσα Ραμακρίσνα και ο Ραμάνα Μαχαρίσι; Οι άγιοι δεν αποκτούν εγκόσμια γνώση. Πολλοί άγιοι το δείχνουν αυτό μέσα από τη ζωή τους. Η ανθρώπινη ζωή είναι μόνο για να φτάσουμε το Θεό. Δεν πρέπει να τη χαραμίσουμε. Το να γνωρίζουμε για το Θεό, είναι Μπράχμα Γκνιάνα ή σοφία. Όταν αποκτούμε αυτή τη γνώση φτάνουμε στο Μούκτι. Μούκτι σημαίνει ελευθερία. Ο άνθρωπος είναι σκλάβος του «εγώ και δικό μου», και υποδουλώνεται από τις αισθήσεις και τον νου. Μόνο όταν ελευθερωθούμε από αυτή τη σκλαβιά, φτάνουμε στο Μούκτι. Αυτό το δείχνει η ζωή μου. Από τη γέννησή μου έκλαιγα για το Θεό. Έγραψα χιλιάδες ποιήματα και τραγούδια γεμάτα με σοφία. Αυτή τη σοφία την είχα ήδη από πολύ μικρή ηλικία. Ο Σουάμι μου αποκαλύπτει υπέρτατη σοφία, την οποία γράφω με απλό τρόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου