Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013




Η σκέψη της ημέρας
H Σοφία εξαγνίζει το μυαλό, έτσι ώστε όλες οι εμπειρίες μας να είναι αληθινές

Θέλετε να σας παινεύουν οι άλλοι;


Ρώτησα τον Σουάμι: «Γιατί παινεύω τους άλλους;» Ο Σουάμι μού είπε ότι είναι η φύση μου και μου υπέδειξε ένα ποίημα:


Όποιος θέλει να επαινείται από τους άλλους
Πρέπει να ακολουθεί ένα και μόνο πράγμα χωρίς ποτέ να το ξεχνάει
Πάντα να λέει τις καλές τους ιδιότητες
Και να μη αναφέρει τις κακές
Να δείχνει ταπεινότητα σ’ όλους

Αν κάποιος θέλει να επαινείτε από τους άλλους, το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να βλέπει και μόνον τις καλές τους ιδιότητες και ποτέ τα λάθη τους. Πάντα να είναι ταπεινός προς τα πάντα και τους πάντες. Από την ημέρα που διάβασα αυτό μέχρι τώρα λέω πάντοτε στους άλλους μόνον τις καλές τους ιδιότητες και ποτέ τα λάθη τους. Αυτή είναι η φύση μου και αυτό είναι που έχω εφαρμόσει στη ζωή μου. Αυτό δεν το έκανα ούτε για να αποκτήσω όνομα είτε φήμη. Η συνήθειά μου είναι να βλέπω μόνον τα δικά μου λάθη. Βλέπω τα λάθη μου και τι ς καλές ιδιότητες των άλλων. Μαθαίνω από όλους. Καθώς πήρα μαθήματα από τα πάντα ζήτησα από τον Σουάμι να χαρίσει παγκόσμια απελευθέρωση δείγμα ευγνωμοσύνης που προς όλους. Δεν τους λέω τις καλές τους ιδιότητες για να τους κολακεύσω. Κολακεία σημαίνει έπαινος κατά πρόσωπο. Γράφω στα βιβλία και τους γράφω με όλη μου της καρδιά. Δεν το κάνω χωρίς κάποια προσδοκία. Ζήτησα απελευθέρωση για όλους για να ισοσταθμίσω το χρέος μου. Αν περίμενα κάποια ανταπόδοση, το χρέος μου θα μεγάλωνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου