Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

το περιοδικό Πρέμα Βαχίνι Αυγούστου 
και το Ηλεκτρονικό βιβλίο Παραμάτμα Σατσαρίτα μέρος 9 
είναι διαθέσιμα στην ηλεκτρονική μας βιβλιοθήκη 

Η σκέψη της ημέρας


Μπορεί το όνομα, η φήμη και μια ομάδα οπαδών να σου αποκαλύψουν τον Θεό;
Από το βιβλίο Αγώνας για την Αλήθεια.




Ο Σουάμι είπε ότι είμαι η γυναίκα Του και μου ζήτησε να γράφω βιβλία. Όμως, γιατί δεν είπε ευθέως στον κόσμο ποια είμαι; Γιατί ο Θεός έχει αυτόν τον μυστικό γάμο; Δεν μπορούσα να καταλάβω. Ο Ράμα είπε στη Μητέρα Σίτα, « Η ζωή στο δάσος θα είναι πολύ δύσκολη με τα πολλά άγρια ζώα. Εσύ έχεις συνηθίσει να ζεις σε παλάτι μέσα σε μια βασιλική οικογένεια. Η ζωή στο δάσος είναι πολύ δύσκολη». Όμως, γιατί ο Σουάμι με έβαλε να ζω σε αυτό το εγκόσμιο δάσος μαζί με τα άγρια ζώα; Κι εγώ ήμουν στον παράδεισο. Δεν είμαι μια πριγκίπισσα σε παλάτι ούτε η βασίλισσα του παλατιού. Είμαι η Αυτοκράτειρα της Βαϊκούντα. Γιατί λοιπόν Εκείνος με άφησε στο δάσος των αγρίων ζώων του κόσμου; Μόνο Εκείνος είναι ο Αυτοκράτορας! Είναι δικαιοσύνη αυτή; Κλαίω και θρηνώ. Αυτός είναι ο λόγος που ο Σουάμι είπε: «Μιλάς έτσι και κλαις συνεχώς, αλλάζοντας την καρδιά Μου. Κάποτε θα τρέξω σε σένα!» Τότε, όμως, δεν κατάλαβα. Μόνο τώρα καταλαβαίνω. Ο Σουάμι άφησε το Αβαταρικό Του σώμα. Μετά πήγε στον παράδεισο και μετά, ξανά έτρεξε σε μένα. Είναι από τις 7 Φεβρουαρίου, που Εκείνος δεν είναι στο δωμάτιό μου. Ο Σουάμι, αυτός ο υπέρτατος Θεός, κράτησε τώρα την υπόσχεσή Του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου