Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Το Παραμάτμα Σατσαρίτα 14
είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική μας βιβλιοθήκη



Η σκέψη της ημέρας

Υπό την παρουσία του Θεού, χρήμα, δόξα και φήμη, συγκλίνουν στο μηδέν. Επιθυμείστε μόνο τον Θεό.




Από το Άρθρο για τη Συνειδητότητα #  4
Ο Έξυπνος Βασιλιάς


#6 Πνευματική Κατάρτιση
Αυτό εδώ αφορά στο να έχεις κατάρτιση πάνω στις Βέδες και στα Ιερά Κείμενα. Όμως ο κομπασμό του να πιστεύεις ότι είσαι βαθύς γνώστης των Γραφών είναι πολύ κακό. Κάποτε πολλοί μελετητές των Γραφών συμμετείχαν σε ένα συνέδριο που είχε οργανώσει ο Βασιλιάς Τζάνακα, κατά το οποίο θα γινόταν δημόσια αντιπαράθεση. Υπήρχε ο κανόνας που έλεγε ότι όποιος ηττάτο στην αντιπαράθεση των απόψεών του θα υφίστατο ποινή. Και τότε εισήλθε στην αίθουσα ο Ashthavakra. Το σώμα του είχε 8 καμπούρες. Όταν τον είδαν οι πάντιτς, άρχισαν να γελάνε λέγοντας: «Τι δουλειά έχει αυτό το αγόρι σε τούτο το συνέδριο;» Ο Ashthavakra απάντησε: «Έχω έρθει για να συμμετάσχω στο debate. Μη με κρίνετε από την εξωτερική μου εμφάνιση.» Όποια ερώτηση κι αν του υποβαλλόταν την απαντούσε σωστά. Τσάκισε την αλαζονεία των ειδημόνων. Γι’ αυτό πρέπει να διώξετε όλη την υπερηφάνεια σας για το ότι είστε ειδήμονες.
Η Θειότητα ενυπάρχει στα πάντα. Δεν μπορούμε να πούμε πώς και μέσα από ποιον αυτή η Θειότητα αποκαλύπτεται. Ο Σουάμι κάποτε διηγήθηκε την ιστορία ενός αγοριού, του Μανσούρ. Ο Μανσούρ ήταν μικρό αγόρι. Είχε συνειδητοποιήσει την αληθινή του φύση. Άφησε το σπίτι του και συνεχώς επαναλάμβανε: «Είμαι Θεός! Είμαι Θεός!» Καθώς περπατούσε στους δρόμους διακήρυττε: «Είμαι Θεός! Είμαι Θεός!» Πολλοί πάντιτ τον άκουσαν και τον μάλωσαν να μη μιλάει κατ’ αυτόν τον τρόπο. Του είπαν: «Μην το λες αυτό. Πώς μπορείς να γίνεις Θεός;» Εκείνος, όμως, το επαναλάμβανε συνεχώς. Τελικά τον πήγαν στο βασιλιά. Ο βασιλιάς είπε: «Παιδί μου, είσαι πολύ μικρός και δεν πρέπει να μιλάς έτσι!» Εκείνος απάντησε: «Είμαι Θεός!» Ο βασιλιάς θύμωσε και διέταξε να του βγάλουνε τα μάτια. Και έτσι τυφλώθηκε. Παρ’ όλα αυτά εκείνος συνέχισε να λέει: «Είμαι Θεός! Είμαι Θεός!» Και τότε του κόψανε τα χέρια και τα πόδια. Το αίμα έρεε από το σώμα του και εκείνος έλεγε: «Είμαι Θεός! Είμαι Θεός!» Πέθανε. Κάψανε το σώμα του και από τις στάχτες ακουγότανε: «Είμαι Θεός! Είμαι Θεός!» Αυτό δείχνει ότι είχε πραγματώσει τον Θεό. Το κάθε άτομα στο σώμα του αντηχούσε με το «Είμαι Θεός!» Ποια, λοιπόν, η χρησιμότητα των πτυχίων; Εξαιτίας του κομπασμού τους για την εμβρίθειά τους σκότωσαν έναν αυθεντικό άγιο. Ω Σουάμι, πόσες συμβουλές και οδηγίες μας έδωσες! Πόσα παραδείγματα έχεις εξιστορήσει! Θα μπορέσει άραγε να αφυπνιστεί ποτέ το ανθρώπινο μυαλό; Λόγω της υπερηφάνειας τους πρέπει να σηκώσουν το βάρος της αμαρτίας της δολοφονίας ενός μεγάλου αγίου. Δεν θα πρέπει, ως εκ τούτου, να κρίνουμε την αλήθεια με την ανθρώπινη διάνοιά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου