Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

το περιοδικό Πρέμα Βαχίνι Αυγούστου είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική μας βιβλιοθήκη 

Η σκέψη της ημέρας

Η γέννηση είναι η αιτία για όλους τους πόνους και τις θλίψεις

Από το βιβλίο Αγώνας για την Αλήθεια.



Αυτός ο ύψιστος Αβατάρ ήρθε και έδειξε στους ανθρώπους την υπέρτατη σοφία. Μέσα από τη ζωή μου, έδειξε τα ύψη της σοφίας που ένας άνθρωπος μπορεί να φτάσει. Πόσο μεγάλο όφελος μπορούμε να έχουμε μέσα από αυτή την ανθρώπινη ζωή που μας δόθηκε; Μπορούμε να φτάσουμε στο στάδιο του Πούρναμ. Το σώμα μου, ο νους, οι αισθήσεις, όλα είναι εδώ, όμως δεν αγγίζουν τον κόσμο. Αυτό είναι το στάδιο του να είσαι άδειος. Είναι το στάδιο της Σούντα Σάτβα. Το σώμα που βρίσκεται στο στάδιο της Κοσμικής Συνειδητότητας είναι εδώ, αλλά σε μια άδεια κατάσταση. Δεν αγγίζει τίποτα. Δεν αγγίζει εγκόσμια ή πνευματικά πράγματα. Τώρα πηγαίνει από το στάδιο της Ύπαρξης στο στάδιο του Γίγνεσθαι. Αυτή δεν είναι η κατάσταση των απλών ανθρώπων ή η κατάσταση των αγίων και των σοφών. Εάν φτάσουν σε αυτό το στάδιο, θα αφήσουν το σώμα. Το στάδιό μου είναι διαφορετικό. Αν και το σώμα μου είναι εδώ, η φύση του σώματός μου δεν είναι. Το σώμα και η Κοσμική Συνειδητότητα είναι ενωμένα. Αυτές είναι δυο διαφορετικές καταστάσεις. Η Κοσμική Συνειδητότητα δεν μπορεί ποτέ να είναι στο σώμα. Όμως το στάδιό μου είναι διαφορετικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου