Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Το περιοδικό Πρέμα Βαχίνι Οκτωβρίου
είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική μας βιβλιοθήκη



Η σκέψη της ημέρας
Μόνιμη ευτυχία είναι η ένωση με το Θεό.




Από το Βιβλίο Το Πρωταρχικό Στούπι
Όταν ο Σουάμι κι εγώ συναντηθούμε, οι σιδερένιες αλυσίδες από το πόδια μου θα σπάσουν. Οι σιδερένιες αλυσίδες υποδηλώνουν την Κάλι Γιούγκα, την Εποχή του Σιδήρου. Εξαιτίας του κάρμα της Κάλι δεν μπορώ να περπατήσω σωστά. Αυτά είναι το κάρμα όλων του κόσμου. Και ο Σουάμι μού είπε να μην πάω πουθενά. Δεν έχω πάει πουθενά από τότε που κατασκευάστηκε η Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ, το 2010. Μόνον αφού συναντηθούμε θα μπορώ να πάω οπουδήποτε. Ο Σουάμι έχει, επίσης, πει ότι δεν θα πρέπει να μείνω στην Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ παρά μόνον αφού συναντηθούμε. Και τότε θα μπούμε μαζί. Εξαιτίας της Κάλι Γιούγκα τα πόδια μου είναι αλυσοδεμένα. Όταν ο Σουάμι κι εγώ ανταμώσουμε, δούμε ο ένας τον άλλο, συζητήσουμε και αγγίξω τα Πόδια Του, τότε μόνον θα βγουν οι αλυσίδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου