Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Όπως το λάδι ρέει με συνεχή ροή, έτσι και εμείς πρέπει να σκεφτόμαστε συνεχώς για το Θεό.



    Από το βιβλίο
ΑΠΕΙΡΑ ΣΩΜΑΤΑ + ΑΠΕΙΡΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΙΣΟΝΜ ΠΡΑΧΜΑΝ





Η θυσία μου και η αυστηρή μου πνευματική άσκηση έχει σπάσει την τράπεζα του Θεού. Ναι, είναι αλήθεια. Έχω σπάσει τον καρμικό Του Νόμο. Η ζωή του καθενός υπαγορεύεται από τις πράξεις του. Η συνέπεια αυτών των πράξεων είναι η αναγέννηση.  Αυτός ο νόμος έχει θεσπιστεί από τον Θεό.  Είναι ένας νόμος αμετάβλητος.  Όμως λίγες ψυχές μπορούν να είναι σε θέση να αλλάξουν το πεπρωμένο μέσα από τη μεγάλη και με ένταση  αφοσίωση.  Η δική μου αυτοθυσία και η αυστηρή πειθαρχία που εφάρμοσα στη ζωή μου αλλάζει τώρα τούτον το νόμο.  Χωρίς καρμικό νόμο η Σάτυα Γιούγκα, που θα τη διαπερνούν τα αισθήματα και μόνον, θα είναι εδώ επί 1000 έτη.  Μέσα από την επίπονη άσκησή μου, εγώ η ίδια εκτείνομαι σα δημιουργία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου