Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013



Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Απελευθέρωση είναι να ζεις μια ζωή χωρίς προσκολλήσεις




Απο το Ηλεκτρονικό Περιοδικό από το Μούκτι Νίλαγιαμ Πρέμα Βαχίνι



Άμμα – Η Συμπαντική Κοσμική Σάκτι

Ένα Όραμα

…Θα κάνω τα πάντα. Είμαι Πανταχού Παρούσα, Παντογνώστρια και Παντοδύναμη. Θα πάρω μια Κοσμική Μορφή που επεκτείνεται σα Σύμπαν. Είμαι η Απεριόριστη Σάκτι! Είμαι η Συμπαντική Κοσμική Σάκτι! Το Νάντι λέει ότι το μέρος που ζω γίνεται Τζίβα Σαμάντι.

Η δύναμη της ζωής μου θα αναδυθεί μέσα από κάθε μορφή της Δημιουργίας. Μετά την τελική μου ένωση, θα συνεχίσω να ζω σε όλη τη Δημιουργία. Η δύναμη ζωής μου θα ρέει και θα πλημμυρίζει τα πάντα. Οι Αβατάρς είναι σαν κούκλες στα χέρια της Κοσμικής μου Μορφής. Οι Αβατάρς κατεβαίνουν σε κάθε Εποχή με συγκεκριμένη αποστολή. Τα Έργα που εκτελούν δεν είναι τίποτα. Η εγκαθίδρυση του Ντάρμα είναι κάτι άχρηστο. Όλοι οι Αβατάρς είναι σαν κούκλες μπροστά στη Σάκτι-Αβατάρ. Όταν η Σάκτι έρχεται με ανθρώπινη μορφή, δεν μπορεί να περιοριστεί. Δεν έχει όρια. Αυτή η Απέραντη Σάκτι παίρνει Κοσμική Μορφή, φέρνει κάτω το δέντρο Ασβάττα και το φυτεύει στη Γη. Είναι η Απέραντη τα πάντα διαπερνούσα Ύψιστη Δύναμη. Δημιουργείται από τον ίδιο της τον Εαυτό…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου