Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Η σκέψη της ημέρας


Διαίσθηση 
είναι η ικανότητα της γνώσης 
με τη συναίσθηση και την αντίληψη


Από το βιβλίο
ΑΠΕΙΡΑ ΣΩΜΑΤΑ + ΑΠΕΙΡΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΙΣΟΝΜΠΡΑΧΜΑΝ





Θυσίασα τον εαυτό μου για να δείξω πώς να γίνουμε Ένα με τον Θεό. Θυσίασα τα πάντα για τον Σουάμι. Μέσα από τη ζωή μου δείχνω πώς να αγαπάμε τον Θεό. Θυσίασα τον χρόνο μου με τον Σουάμι για την παγκόσμια ευημερία. Δεν μπορώ να περιγράψω πόσο πολύ υπέφερα όντας χώρια από Εκείνον! Αγωνίζομαι για την παγκόσμια αλλαγή και γι’ αυτό είναι που υποφέρω. Για την παγκόσμια απελευθέρωση αγωνίζομαι τελείως συνειδητά κάθε λεπτό. Τα λόγια, τα αισθήματα και η καρδιά δεν μπορούν να εξηγήσουν τη Θυσία μου. Οτιδήποτε λέγεται, ο ωκεανός της θυσίας μου δεν ταιριάζει στα χέρια του αδαή.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου