Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Θα πρέπει να σκεφτούμε "όλα είναι η οικογένειά μου, οι γείτονές μου, ο δρόμος, όλα ανήκουν σε μένα». Συνδέοντας τα χέρια με όλους, κανείς βιώνει καθολική αγάπη.


Από το βιβλίο
ΑΠΕΙΡΑ ΣΩΜΑΤΑ + ΑΠΕΙΡΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΙΣΟΝΜΠΡΑΧΜΑΝ

Σκορπιός

Σήμερα ο Αμάρ έφερε με το θεϊκό Ταχυδρομείο μία φωτογραφία-πόστερ του Σουάμι. Ήταν η ίδια φωτογραφία με εκείνη της Ένωσης. Στην φωτογραφία και κοντά στο κουμπί του Σουάμι υπήρχε ένας μικρός ζωντανός σκορπιός. Το σώμα ήταν μαύρο και τα πόδια του πορτοκαλί. Τραβήξαμε φωτογραφία. Όλοι μείναμε κατάπληκτοι.

9 Αυγούστου 2012 Μεσημεριανός Διαλογισμός

Βασάντα: Σουάμι, τι είναι αυτό; Ένας σκορπιός στην φωτογραφία…
Σουάμι: Δείχνει ότι έρχομαι. Όταν ήμουνα πολύ νέος, αποκάλυψα ότι η θειότητα μπήκε μέσα Μου με το τσίμπημα ενός σκορπιού. Κατά τη διάρκεια του γάμου μας η θειότητα μπήκε πλήρως σ’ εκείνο το σώμα επίσης με τσίμπημα σκορπιού. Στα εγκαίνια της Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ υπέφερες επί 8 μέρες στην αριστερή πλευρά του σώματός σου. Ο πόνος που ένιωσες ήταν πολύ δυνατός. Και τότε έδειξα άλλον έναν σκορπιό που ήταν ένδειξη ότι η δική σου θειότητα έμπαινε στην Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ. Τώρα αυτός ο σκορπιός δείχνει τη θειότητα που μπαίνει στο νέο Μου Σώμα. Εσύ είσαι το κουμπί Μου. Όπως ακριβώς ένα κουμπί ενώνει δύο μέρη ενός πουκαμίσου έτσι και η θειότητά σου συνδέει, ενώνει τα δύο Μου μέρη.
Βασάντα:Τι σημαίνει η καρδιά και το « ευχαριστώ» που έγραψες;
Σουάμι: Έρχομαι μέσα από τα αισθήματα που βγαίνουν από την καρδιά σου.

Τέλος του Διαλογισμού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου