Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Η σκέψη της ημέρας



H Πραγκνιάνα 
είναι η εσωτερική γνώση, 
είναι η υπέρτατη σοφία, 
που βρίσκεται μέσα σε κάθε έναν από εμάς.


Από το βιβλίο
ΑΠΕΙΡΑ ΣΩΜΑΤΑ + ΑΠΕΙΡΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΙΣΟΝΜΠΡΑΧΜΑΝ




Ο Σουάμι έχει έρθει για να δείξει ότι τα πάντα είναι δικά Του. Με τα αισθήματά μας έρχεται η νέα Σάτυα Γιούγκα. Στη Σάτυα Γιούγκα κανείς δεν θα έχει το αίσθημα « εγώ και δικό μου». Όλοι θα βιώνουν τον Θεό. Όλοι είναι θεοί. Όταν γεννιόμαστε, τα χέρια μας είναι άδεια. Όταν πεθαίνουμε, φεύγουμε με άδεια χέρια. Εφ’ όσον είναι έτσι, τότε ποιο και τι σας ανήκει; Μαζεύουμε λουλούδια για να τα προσφέρουμε στον Θεό. Σε ποιον ανήκουν αυτά τα λουλούδια; Και αυτά είναι Θεοί! Μπορεί να πείτε ότι τα λουλούδια φυτρώνουν στον κήπο μου. Τώρα, αν η δουλειά σας μεταφερθεί σε άλλη πόλη, θα κλειδώσετε το σπίτι σας και τον κήπο ή θα τα νοικιάσετε.

Τώρα είστε στο νέο σας σπίτι στη νέα σας πόλη. Μένετε για 5 χρόνια και ξανά αναγκάζεστε να μεταφερθείτε σε μια άλλη. Τώρα ποιο είναι το σπίτι σας, ποιος ο κήπος σας; Όταν πεθάνετε, ποιο σπίτι και σε ποια πόλη θα έρθει μαζί σας; Τίποτα δεν θα έρθει. Όπως αλλάζει το σπίτι, έτσι και η γέννησή σας αλλάζει. Γεννιέστε από καινούργιους γονείς σε ένα καινούργιο σπίτι. Γι’ αυτό ποιο είναι το σπίτι σας και ποια η οικογένειά σας; Όλα ανήκουν στον Θεό. Είναι μ’ αυτόν τον τρόπο που πρέπει να συλλογιέστε και να απομακρύνετε το εγώ και δικό μου, την άγνοια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου