Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Αν η κάθε οικογένεια θυσιάσει ένα μέλος της για να ζήσει για τον Θεό και μόνον, το Κάρμα τους δεν θα τους επηρεάσει τόσο σοβαρά. Παράδειγμα. Η Νιρμάλα έζησε μαζί μου για πολλά χρόνια. Έχει θυσιάσει τα πάντα και ζει μαζί μου στο Μούκτι Νίλαγιαμ. Πέρυσι βάλανε την αδελφή της στην φυλακή, αναγκάζοντάς την να αφήσει το νεογέννητο παιδί της. Η Νιρμάλα έκαψε πολύ. Προσευχήθηκα στον Σουάμι και μέσα σε μια εβδομάδα την απαλλάξανε από τις κατηγορίες και ελευθερώθηκε. Λίγο αργότερα δέχθηκε ένα τηλεφώνημα ότι ο αδελφός της είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο με ανεύρυσμα στον εγκέφαλο. Προσευχήθηκα στον Σουάμι. Σύντομα ανέκαμψε. Εκείνη μου το είπε μία μόνον φορά. Και εγώ μία μόνον φορά προσευχήθηκα για τον καθένα τους. Πώς λύθηκαν όλα; Εξαιτίας της αυτοθυσίας και της πίστης την Νιρμάλα. Αν κάποιος έχει θυσιάσει τα πάντα, το Κάρμα σταματάει να έχει δυσμενείς επιπτώσεις. Χωρίς θυσία, χωρίς το να ζεις για τον Θεό, αν κάποιος ρωτήσει: "Μπορεί το Κάρμα μας να αλλάξει ή έστω να μειωθεί;" η απάντηση θα είναι όχι. Έχω γράψει σε προηγούμενο κεφάλαιο ότι όλοι θα πρέπει να βιώσουν το Κάρμα τους. Μέσα από το παράδειγμα των δύο οικογενειών θα κατανοήσετε τη λειτουργία του Καρμικού Νόμου. Το ακόλουθο σλόκα από τις Ουπανισάδες λέει:

Na Karmana Na prajaya Na Dhanena
Thyageineke Amrutatwa Manasu

συνεχίζεται... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου