Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΑΜΙ

Η Σκέψη της Ημέρας

Οι συσσωρευμένοι καρποί  της αυστηρής πνευματικής άσκησης είναι σαν τους τόπους των τραπεζικών μας καταθέσεων.











Από το βιβλίο «Ποιος βρίσκεται στην καρδιά του Σουάμι;»



Η ζωή  δεν έχει νόημα αν δεν υπάρχει θυσία. Μόνο μέσα από τη θυσία μπορεί κάποιος να φτάσει στην αθανασία. Μόνο έτσι μπορούμε να φτάσουμε τον Θεό. Ο Ιησούς έφερε στους ώμους Του το σταυρό για χάρη του κόσμου και θυσίασε το σώμα Του. Δεν θυσίασε όμως μόνο το σώμα Του, αλλά και το εγώ Του, το μικρό «εγώ». Όταν ο άνθρωπος θυσιάζει το «εγώ» γίνεται Θεός. Ο άνθρωπος γεννιέται μόνο για να φτάσει στο στάδιο του Θεού. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, ο αγώνας δρόμου των γεννήσεων δε σταματά. Και σε αυτό το στάδιο του Θεού είναι που ο Ιησούς δήλωσε, «Εγώ και ο Πατέρας μου είμαστε Ένα». Αυτή είναι η Μαχαβάκια, «Αχάμ Μπραχμάσμι». Όλες οι θρησκείες διδάσκουν την ίδια αλήθεια. Μόνο όταν θυσιάζεται το «εγώ», ο άνθρωπος μπορεί να φτάσει τον Θεό.
Όταν ήμασταν στο Χουάιτφιλντ, στο Μπριντάβαν, το 2002, έδινα σάτσανγκ καθημερινά. Για ότι μιλούσα το πρωί, ο Σουάμι το απόγευμα θα μιλούσε για κάτι παρόμοιο. Τότε, έδωσα τον ορισμό της Πρέμα. Είπα λοιπόν ότι Πρέμα είναι να θυσιάζει κάποιος τη ζωή του και να λιώνει το σώμα του. Αυτό είναι το νόημα της Πρέμα για τον Θεό. Για να το κάνω πιο κατανοητό, έδωσα το παράδειγμα του κεριού. Ένα κερί δίνει φως. Θυσιάζει τη μορφή του για να δώσει αυτό το φως. Το σώμα του κεριού λιώνει και δεν αφήνει πίσω του τίποτα. Καμιά ταυτότητα δεν μένει πίσω. Καταστρέφει τον εαυτό του ολοκληρωτικά και τελειωτικά για να δώσει φως στους άλλους. Με αυτόν τον τρόπο είναι που πρέπει να εξαπλώνεται η αγάπη.
Η ζωή μου είναι έτσι. Ζω για τον Σουάμι. Ζω για τον κόσμο. Παίρνω σοφία από τον Σουάμι και την αποκαλύπτω με τη μορφή βιβλίων στον κόσμο. Αυτή η Πρέμα γίνεται θυσία που με τη σειρά της γίνεται σοφία. Μέσα από την Πρέμα μου για τον Σουάμι συγχωνεύτηκα μαζί Του. Ίσως να μπορούσα να συγχωνεύσω και αυτό το σώμα μαζί Του, όμως τότε δεν ήθελα να συμβεί κάτι τέτοιο. Εάν αφήσω αυτό το σώμα, μπορεί να γίνει τροφή για τα κοράκια και τα σκυλιά. Σκέφτηκα λοιπόν, «Όχι, και αυτό θα πρέπει να λιώσει για να βοηθήσει τους άλλους.» Έτσι είπα στον Σουάμι, «Δεν θέλω απελευθέρωση. Δώσε Μούκτι σε όλους τους ανθρώπους στον κόσμο.»

Γι αυτόν τον λόγο πήρα όλο το κάρμα του κόσμου στο σώμα μου. Και ο Σουάμι επίσης, εξαιτίας της Πρέμα που έχει για μένα, πήρε τα πάντα στο δικό Του σώμα. Ο Σουάμι κι εγώ φέρουμε το κάρμα όλων στα σώματά μας για χάρη των ανθρώπων του κόσμου. Ακριβώς όπως ο Ιησούς κουβάλησε το σταυρό πάνω στο λόφο, κουβαλάμε κι εμείς τους σταυρούς μας και προχωρούμε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου