Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑ "ΝΕΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ" - "ΜΠΡΑΧΜΑ ΣΟΥΤΡΑ"

Η Σκέψη της Ημέρας

Γεννηθήκαμε σε τούτον τον κόσμο για να πάρουμε μαθήματα.










Από το βιβλίο «Νέα Εμπειρία»


Έχω πει και στο παρελθόν, ότι το σώμα μου δεν πρέπει να αλλάξει μέσω των δικών μου δυνάμεων. Ούτε μια σταγόνα αμρίτα που βγαίνει από τη Σαχασράρα μου δεν πρέπει να μπει στο σώμα μου, γιατί αυτή η αμρίτα είναι μόνο για το καλό του κόσμου. Εξαιτίας αυτού είπα στον Σουάμι, ότι το σώμα μου δεν πρέπει ποτέ να αλλάξει από τις δικές μου δυνάμεις. Σε απάντηση, Εκείνος είπε ότι αυτό το σώμα θα αλλάξει μόνο μέσα από τη Δική Του αγάπη. Έτσι ο Σουάμι τώρα δίνει τα κοσμήματα που έχουν φτιαχτεί από τα αισθήματά Του και μου ζήτησε να τα φοράω για να αλλάξει το σώμα μου. Μόνο εάν αλλάξει το σώμα μου θα αλλάξει και το Σύμπαν. Το σώμα μου υποφέρει από το κάρμα του κόσμου. Μόνο εάν αυτό αλλάξει θα τελειώσει το κάρμα του κόσμου.  








Από το βιβλίο «Μπράχμα Σούτρα»
          
  Όταν διαβάστηκαν τα νάντι πριν από δέκα χρόνια, δεν μιλούσαν τόσο καθαρά. Τώρα που η σάντανά μου έχει ολοκληρωθεί και έρχεται η Σάτυα Γιούγκα, κάθε νάντι εξηγεί καθαρά ποιος είναι ο Σουάμι και ποια είμαι εγώ.
            Δεν έχει σημασία πόσα μου λέει ο Σουάμι ή τι λένε τα νάντι, ο νους μου σκέφτεται μόνο τον Σουάμι. Πρέπει να προσφέρω τον εαυτό μου ολοκληρωτικά σε Εκείνον. Τι σημασία έχει εάν αυτό το σώμα έχει τόση πολλή δύναμη; Πρέπει να το προσφέρω σε Εκείνον. Πρέπει να κάνω αυτό το σώμα τέλειο, νέο και αγνό και να Του το προσφέρω. Μόνο αυτή η σκέψη καταλαμβάνει το νου μου. Ο Σουάμι είπε, «Ο Ράμα και ο Κρίσνα δεν είπαν ποτέ ότι ήταν οίκοι μέσα στους οποίους κατοικούσε ο Αβατάρ.» 

            Εκείνοι ήταν Αβατάρ, όμως εγώ επιθυμώ να προσφέρω τον εαυτό μου στον Αβατάρ. Ίσως η Ρουκμίνι και η Σίτα θα μπορούσαν να καταλάβουν αυτό το αίσθημα, εάν σαν κι εμένα, ήθελαν να παντρευτούν έναν Αβατάρ και έκαναν αυστηρή άσκηση γι αυτό. Η δική μου άσκηση είναι ακόμη πιο περίεργη. Θέλω αυτό το εβδομηντάχρονο σώμα να γίνει νέο και αγνό, οι αισθήσεις μου να γίνουν ξανά τέλειες. Μόνο τότε θα μπορέσω να προσφέρω το σώμα. Αυτή είναι η διαφορά ανάμεσα στους άλλους και σε μένα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου