Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014


Ο Μπασμασούρα έκανε αυστηρή ταπυάς για να ευχαριστήσει τον Κύριο Σίβα. Ο Σίβα εμφανίστηκε μπροστά του και ρώτησε: «Τι δώρο θέλεις από Μένα;» Ο δαίμονας απάντησε: «Σε όποιου το κεφάλι βάζω το χέρι μου να εξοντώνεται!» Ο Σίβα του το έδωσε. Αμέσως προσπάθησε ο Μπασμασούρα να βάλει πάνω στο κεφάλι του Σίβα το χέρι του. Ο Κύριος έτρεξε μακριά για να ξεφύγει.

Εγώ εξασφάλισα το δώρο από τον Σουάμι να μην βιώσουν τους καρπούς του Κάρμα όσοι με έχουν προκαλέσει πόνο. Εκείνοι που έσφαλαν έναντί μου, εκείνοι που μου δημιούργησαν προβλήματα, επανειλημμένα βάζουν το χέρι τους στο κεφάλι μου. Οι σκέψεις τους βρίσκουν συνεχώς τρόπους για να με εμποδίσουν να πλησιάσω τον Σουάμι.

Τώρα ο Σουάμι μού τα έχει εξηγήσει όλα και μου ζήτησε να τους εξοντώσω. Αν δεν είχα εξασφαλίσει αυτό το δώρο από τον Σουάμι, θα μπορούσε να λειτουργήσει ο Καρμικός Νόμος όπως έπρεπε. Και επιπλέον προσευχήθηκα να μακροημερεύσουν. Τώρα προστατεύονται με δύο τρόπους: μέσα από το δώρο μου ότι δεν θα πρέπει να υποφέρουν εξαιτίας του Καρμικού Νόμου και επειδή έγραψα τα ποιήματα «Ζήτωσαν!»

συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου