Κυριακή 3 Αυγούστου 2014


12 Δεκεμβρίου 2008      Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, Σε παρακαλώ, πες περισσότερα πάνω σ’ αυτό που μου είπες χθες!
Σουάμι:     Ζήτησες ένα δώρο σαν κι εκείνο που δόθηκε στον Μπασμασούρα. Εκείνοι συνεχώς βάζουν τα χέρια τους στο κεφάλι σου και σε κάνουν να υποφέρεις. Τώρα είτε να τους καταστρέψεις είτε να τους καταραστείς.
Βασάντα:  Σουάμι, δεν ξέρω πώς να μιλήσω με σκληρότητα… Δεν ξέρω. Τι να κάνω; Εσύ να τους εξοντώσεις με τη Μορφή Ρούντρα Τάνταβα… ή στείλε τους Γκάνας του Σίβα να τους εξολοθρεύσουν. Πάρε πίσω το δώρο που είχα ζητήσει. Σε παρακαλώ, κάντο Εσύ!
Σουάμι:     Και κάτι άλλο. Από τη μια μεριά κλαις και Με θέλεις και από την άλλη ζητάς την Συμπαντική Απελευθέρωση. Αυτά τα αισθήματα διαχέονται έξω στον κόσμο μέσα από το Στούπι. Εκείνοι που αντιτίθενται σε σένα συνεχώς σκέφτονται τρόπους για να σε εμποδίσουν να Με δεις. Τα αισθήματά τους σε περιτριγυρίζουν. Αυτό είναι το μεγάλο εμπόδιο στις δονήσεις σου. Πώς οι σκέψεις τους έχουν αποκτήσει τόσο μεγάλη δύναμη; Από πού την απέκτησαν; Επειδή τους έδωσες την ευλογία σου. Τους ευλόγησες λέγοντας: «Ζήτωσαν! Ζήτωσαν!»   Αυτό τους δίνει τη δύναμη, αυτή είναι η άλλη πλευρά.
Βασάντα:  Σουάμι, μέσα από την άγνοιά μου έχω γίνει η ίδια εμπόδιο στον εαυτό μου. Τώρα καταλαβαίνω. Αρκετά, αρκετά… κατάστρεψέ τους! Δεν μπορώ πια να τους συγχωρώ. Συνειδητοποίησα το λάθος μου. Σε παρακαλώ, κατάστρεψέ τους!

Τέλος του Διαλογισμού

συνεχίζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου