Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Τα τελευταία 70 χρόνια δύο σκέψεις είχαν καταλάβει το νου μου. Πρέπει να φθάσω τον Θεό και να εξασφαλίσω την Παγκόσμια Απελευθέρωση. Ζω μόνο για αυτά τα δύο πράγματα. Αυτά τα αισθήματα στέλνονται μέσα από το Στούπι στο Διάστημα.

Υπάρχουν κάποιοι που συνεχώς σκέφτονται τρόπους για να μπορέσουν να με εμποδίσουν από το να δω τον Σουάμι. Αν κάποιος βλάψει μια πραγματωμένη ψυχή, ο Καρμικός Νόμος θα τον τιμωρήσει αυστηρά.

Εδώ οι ευλογίες μου και τα «Ζήτωσαν» ποιήματα τους έχουν επιτρέψει να ξεφύγουν την τιμωρία. Από τη μια μεριά είναι τα αισθήματά μου που τους προστατεύουν από τις επιδράσεις του Καρμικού Νόμου και από την άλλη οι σκέψεις τους πηγαίνουν στο Στούπι και εμποδίζουν τις δονήσεις μου. Εγώ έγινα εμπόδιο στο ίδιο μου το μονοπάτι.

Ζήτησα Παγκόσμια Απελευθέρωση. Αυτό θα γίνει πραγματικότητα μόνον όταν ο Σουάμι με καλέσει. Τώρα βλέπω ότι εγώ η ίδια είμαι που ανέθρεψα αυτές τις δαιμονικές δυνάμεις που εμποδίζουν το κάλεσμά Του. Τα λόγια μου «Ζήτωσαν!» τους προστατεύουν σαν ένα κάστρο. Εμποδίζουν να εισέλθει ο Καρμικός Νόμος.

συνεχιζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου