Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Ο κόσμος είναι ένας καθρέφτης. Αυτό που ο άνθρωπος βλέπει είναι το είδωλό του. Όλες οι μορφές είναι στην πραγματικότητα εσείς!


Ένα 8σύλλαβο κτίριο…
Ένα 8σύλλαβο κτίριο που υψώνεται ψηλά στον ουρανό, αγγίζοντας το παλάτι του Βασιλιά της Ντβάρακα. Δεν πρόκειται για ένα κτίριο με χώμα και τσιμέντο, μα γινόμενο από τα αισθήματά μου. Αναγέρθηκε με το 8σύλλαβο μάντρα – ΟΜ ΝΑΜΟ ΝΑΡΝΑΓΙΑΝΑ. Η άσκησή μου ήταν μεγάλη. Έκανα τζάπα, τάπας και διαλογισμό. Τελικά άκουσα να μου λέει μια φωνή: «Δεν είμαι εδώ, είμαι στο Πουτταπάρτι. Έλα να δεις!» Και τότε πήγα στο Πουτταπάρτι και είδα από μόνη μου. Συνειδητοποίησα ότι ήταν ο Κρίσνα μου και ήμουνα τόσο ευτυχισμένη!
Τούτο είναι το κτίριό μου. Είναι το 8σύλλαβο μάντρα που έψαλλα 50000 φορές την ημέρα. Μέσα από αυτό το μάντρα, μέσα από την τόσο αυστηρή μου άσκηση, μέσα από την μεγάλη μου προσπάθεια και τον ασκητισμό μου, ο Θεός μού μίλησε. Για να συμβεί αυτό πρέπει το εγώ και το δικό μου να πετάξουν μακριά. Ο Θεός μπορεί μόνο να κατακτηθεί μόνο όταν απουσιάζει το εγώ. Ολόκληρη η δημιουργία είναι το βασίλειό Του. Δεν μας ανήκει. Εμείς δεν κατέχουμε τίποτα. Τα πάντα είναι Θεός. Εγκαταλείψτε το εγώ και κάνετε άσκηση για να Τον φθάσετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου