Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Αυτοβιογραφία του «Εγώ χωρίς εγώ»



Γεννήθηκα μόνο για τον Θεό. Απόδειξη σ’ αυτό δίνουν τα τραγούδια, τα ποιήματα και τα βιβλία μου. Δεν γνώριζα το λόγο για τον οποίο πάντα εξέφραζα τα αισθήματά μου στα γραπτά μου. Ο Σουάμι μου είπε ότι είναι για το Έργο του Αβατάρ. Αυτός είναι ο λόγος που η αυτοβιογραφία μου είναι διαφορετική από όλες τις άλλες. Έχω γράψει πάνω από πενήντα βιβλία. Όλα αυτά είναι η αυτοβιογραφία μου.

Ποια είμαι; Είμαι το «Εγώ χωρίς εγώ» το οποίο πάντα καθοδηγείται από τον Μπαγκαβάν Σρι Σάτυα Σάι Μπάμπα. Το «Εγώ» από το «Εγώ χωρίς εγώ» είναι ο Σουάμι. Βρίσκεται μέσα μου, μου μιλά συνεχώς και μου δείχνει το μονοπάτι. Εγώ δεν γνωρίζω τίποτα. Μόνο όταν Εκείνος μου μιλάει, τότε μόνο γνωρίζω. Αυτό είναι το «Εγώ χωρίς εγώ». Μόνο ο Σουάμι, η Πρέμα Του, λειτουργεί μέσα σε μένα.

                                                                 Βασάντα Σάι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου