Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Πέρα από τις Ουπανισάδες



«Βυθίστηκα μέσα στον Ωκεανό από νέκταρ του Σάι,
Εκεί εμφανίσθηκε ένα τεράστιο μαργαριτάρι.
Ήταν το μαργαριτάρι της σοφίας
Του οποίου το βάρος δεν μπορούσα να σηκώσω.
Ο Σουάμι με βοήθησε να πάρω το μαργαριτάρι
Και με άφησε στην ακτή»…
Πού ήταν αυτή η ακτή;
Ήταν το Μούκτι Νίλαγαμ Άσραμ. Κάθισα κάτω και έκλαιγα,
οι ασραμήτες ήρθαν όλοι γύρω μου και ρωτούσαν γιατί.
Τα δάκρυα που χύνονταν έγιναν
Πέρα από τις Ουπανισάδες.
 Η μαντούρα μπάβα μπάκτι δεν έχει καμιά σχέση με το σώμα. Συνδέεται μόνο με το Άτμα. Δεν είμαι αυτό το σώμα που ονομάζεται Βασάντα, είμαι το Άτμα! Αυτό το Άτμα λαχταρά να έχει το ντάρσαν του Παραμάτμα, που έχει έρθει με ανθρώπινη μορφή. Δεν είμαι ούτε γυναίκα ούτε άνδρας! Άτμα! Άτμα! Εξετάστε τα αισθήματά μου και τότε θα δείτε μόνο την δίψα του τζιβάτμα να ενωθεί με τον Παραμάτμα.  

Με αγάπη
Σρι Βασάντα Σάι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου