Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Άρθρο για τη Συνειδητοποίηση # 7

CHINMAYARASA:
Η Γεύση της Θεϊκής Συνειδητότητας
Ο Σουάμι έδωσε ένα σελιδοδείκτη στον οποίο ήταν γραμμένα:
Η Αλήθεια είναι ο σπόρος, η σωστή συμπεριφορά η ρίζα, η αγάπη το νερό, η γαλήνη το λουλούδι και η ευδαιμονία ο καρπός…
Baba
Ρώτησα γι’ αυτό τον Σουάμι.
27 Απριλίου 2013  Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, τι είναι αυτός ο σελιδοδείκτης;
Σουάμι:     Εσύ να γράψεις. Η ζωή σου είναι ο σπόρος της Σάτυα Γιούγκα. Εσύ γεννήθηκες από την Αλήθεια.
Τέλος του Διαλογισμού
Τώρα ας το δούμε αυτό. Γεννήθηκα από τη Σάτυα, από τον Σουάμι. Η ζωή μου είναι γεμάτη από ηθική συμπεριφορά και μόνον. Παλιότερα δεν ήξερα τίποτα από τον κόσμο. Δεν μπορούσα να καταλάβω τη φύση των ανθρώπων. Καθώς γεννήθηκα από τον Θεό απευθείας, δεν γνωρίζω τίποτα από τούτον τον κόσμο. Ένα πράγμα γνωρίζω και ξέρω έναν μόνον δρόμο, το δρόμο της ηθικής. Δεν γνωρίζω τίποτα έξω από αυτό. Δε γνωρίζω την εγκόσμια συμπεριφορά. Η αγάπη είναι το νερό γι’ αυτό. Για να αναπτυχθεί ο σπόρος της Αλήθειας, απαιτείται, είναι απολύτως αναγκαίο το νερό της αγάπης. Πώς μπορώ να αλλάξω τον κόσμο μέσα από αυτήν την αγάπη;
Να ένα παράδειγμα. Μια οικογένεια μου έδωσε τρία σάρις. Και όμως όλα είχαν διαφορετικό χρώμα. Δεν θα μπορούσα να φορέσω κανένα από αυτά. Η τιμή και η ταμπέλα τους είχε αφαιρεθεί. Το μόνο που ήξερα ήταν το όνομα του καταστήματος, Πότυς, που ήταν πάνω στη σακούλα στην οποία τα είχαν βάλει. Τα σάρις όμως ήταν αγορασμένα από το κατάστημά τους στην Κέραλα. Ο Έντυ και η Νίκολα πήγαν την επόμενη μέρα  στο Μαντουράι και είπαν: «Είναι δυνατό να τα αλλάξετε με κάποια άλλα σάρις;» Μου τηλεφώνησαν από το κατάστημα και είπαν ότι συμφώνησαν και ότι θα έδιναν μιαν πιστωτική απόδειξη, την οποία θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε οποιαδήποτε στιγμή. Έμεινα κατάπληκτη!
Όταν γύρισαν το απόγευμα, ο Έντυ είπε ότι το κατάστημα δεν έδινε χρήματα. Εκείνο το βράδυ συλλογιζόμουνα: «Γιατί έδωσαν τα χρήματα; Τα σάρις δεν είχαν ούτε την απόδειξη, ούτε την τιμή. Πώς μπόρεσαν και τα έδωσαν; Μήπως τους πίεσαν για να τα δώσουν; Δεν θέλω να πληγώνεται κανείς με αυτόν τον τρόπο. Σκέφτηκα να έστελνα το πρωί τον Αμάρ και να αγοράσει σάρι. Το πρωί που πηγαίναμε στην Γκάρμπα Κότταμ, ρώτησα τον Έντυ: «Πώς και έδωσαν με τόση ευκολία το πιστωτικό σημείωμα; Μήπως  τους πίεσες;» τον ρώτησα κλαίγοντας. Ο Έντυ είπε: «Άμμα, από σένα έχουμε μάθει να μην πληγώνουμε τους άλλους. Ποτέ δεν θα τους ανάγκαζα να το κάνουν!» Η Νίκολα είπε: «Αγόρασα εγώ δύο μπλούζες και έδωσα τα χρήματα στον Έντυ έναντι του πιστωτικού λογαριασμού».
Μέχρι αυτού του σημείου ακολουθώ την αλήθεια και την αγάπη. Είμαι πάντα εξαιρετικά προσεκτική να μην πληγώνω κανένα. Με αυτόν τον τρόπο οι  αλλάζουν οι απλοί καταστηματάρχες. Κανένα άλλο μαγαζί δεν θα επέστρεφε έτσι τα χρήματα. Κάποιος αγοράζει ένα σάρι από ένα κατάστημα της Κέραλα και μετά το επιστρέφει στο ίδιο κατάστημα μα στο Μαντουράι! Εκεί και παρόλο που δεν υπάρχει ούτε λογαριασμό ούτε και αναγράφεται η τιμή του σάρι αυτοί επέστρεψαν όλο το ποσόν. Αυτή η αγάπη είναι που θα αλλάξει όλον τον κόσμο. Και αυτό είναι ένα παράδειγμα του πώς θα γίνει η αλλαγή. Μέσα από αυτήν ο κόσμος θα γίνει ήρεμος και ευτυχισμένος. Αυτό είναι το Αβαταρικό Έργο του Σουάμι.
Και τότε ο Σουάμι έδωσε μιαν άσπρη κάρτα στην οποία αναγραφόταν:
Μετάξι 16
16 Απριλίου 2013   Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, τι είναι το Μετάξι 16;
Σουάμι:     Σε τούτη τη Δημιουργία υπάρχει μόνο Σάτυα και Πρέμα, που γεμίζουν με τις 16 ιδιότητες του Θεού. Αυτό διαδίδεται μέσα από τις δονήσεις του αστεριού του Σάι και της Βασάντα.
Τέλος του Διαλογισμού
Τώρα ας τα δούμε όλα αυτά. Ο Σουάμι έγραψε τη λέξη   SILK  κάτω από το γράμμα K υπήρχαν ένα V  S  και ένα C  και δίπλα του ήταν το 16. Εδώ το  S και V δηλώνουν Σάτυα και Πρέμα. Τα αισθήματα και των δύο μας βγαίνουν από το Στούπι με τις δονήσεις του αστεριού και γεμίζουν τον κόσμο. Για να το δείξει αυτό ο Σουάμι έδωσε τις δύο φωτογραφίες από τα εγκαίνια του Στούπι.
26 Απριλίου 2013    Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, γράφω για το «Ρομάντζο». Σε παρακαλώ, πες κάτι!
Σουάμι:     Οτιδήποτε σου λέω, εσύ λες: «Δεν είμαι! Δεν είμαι!» Έτσι Εγώ ο Ίδιος σου έδωσα τα ονόματα. Έδειξα ποια είναι η μεταξύ μας σχέση και μέσα από το τραγούδι της τζούλα και με το Τραγούδι του Άρατι μα και με τα ονόματα. Ο Θεός ποτέ δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο στο παρελθόν. Όλα αυτά είναι για την Αβαταρική Αποστολή.
Βασάντα:  Σουάμι, δεν θέλω τίποτα άλλο από Σένα.
Σουάμι:     Πόσο περήφανος θα ήταν κάποιος αν ο Ίδιος ο Θεός τού έδινε τα ονόματα! Και όμως εσύ δεν έχεις κανένα τέτοιο αίσθημα υπερηφάνειας. Γι’ αυτό το λόγο και εσύ μπορείς να εκτελέσεις τούτο το σπουδαιότερο από όλα τα Έργα.
Βασάντα:  Σουάμι, τι υπέδειξες με το Γκίτα Γκοβίνταμ;
Σουάμι:     Δεν πρόκειται για Σρίνγκαρα Ράζα, γεύση από εγκόσμιο πάθος, αλλά για Τσινμάγια Ράζα, γεύση Θεϊκής Συνειδητότητας. Αυτό είναι που υπέδειξα.
Τέλος  του Διαλογισμού
Τώρα ας τα δούμε όλα αυτά. Ο Σουάμι έδωσε για μένα πρώτα τα 108 ονόματα. Μετά μου ζήτησε τα πρώτα 18 από αυτά να τα συνδέσω με τα 18 κεφάλαια της Μπαγκαβάτ Γκιτά. Το έκανα αυτό αλλά έγραψα ότι τα ονόματα είναι κατάλληλα και γι’ αυτούς που ακολουθούν και εφαρμόζουν το ανάλογο κεφάλαιο.
Απομακρύνω  κάθε δύναμη που ο Σουάμι μού δίνει. Δεν τις θέλω. Δεν έχω «εγώ». Έτσι ο Ίδιος ο Σουάμι αποκαλύπτει ποια είμαι. Είναι Εκείνος που αποκαλύπτει τη μεταξύ μας σχέση. Ο Σουάμι έχει δείξει ότι είναι Θεός. Αν εγώ είμαι η Σάκτι Του, πρέπει να είμαι ίδια με Εκείνον. Όμως φοβάμαι και κρύβομαι κάτω από τα Πόδια Του σα σκόνη. Έτσι Εκείνος αποκαλύπτει ποια είμαι στον κόσμο.
Πριν πολλά χρόνια ο Σουάμι σχεδίασε μια φωτογραφία του Στούπι και μας ζήτησε να το κατασκευάσουμε σύμφωνα με το σχέδιο. Καθώς δεν ήμουνα σε θέση να το καταλάβω, ζήτησε να συμβουλευτούμε τα Νάντις.  Και σύμφωνα με το Νάντι κτίστηκε το Στούπι. Και τότε ο Σουάμι είπε ότι  υπέδειξε έτσι πώς λειτουργεί η Κουνταλίνι μου. Αργότερα ο Γκαναπάτι Σταπάτι δήλωσε ότι σύμφωνα με το Αγκάμα Σάστρα, το Στούπι ήταν η Πρωταρχική Στήλη (η Μούλα Στάμπα) που προϋπήρχε της Δημιουργίας. Και τότε ο Σουάμι είπε ότι είμαστε ο Άντι Μούλαμ και η Άντι Σάκτι, η Πρωταρχική Ύπαρξη και η Δύναμή Της. ο Σουάμι έδωσε 27 ονόματα για  Στούπι Άρτσανα. Αυτά τα 27 ονόματα αντιπροσωπεύουν το γάμο μας, που έλαβε χώρα στις 27/ 05/ 2001. Τα 5 για τα πέντε στοιχεία και τα 27 για τα αστέρια. Η Νέα Δημιουργία γεννιέται από μας. Ο Σουάμι έδωσε το τραγούδι του Άρατι και στη συνέχεια το τραγούδι της Τζούλα για μας τους δυο. Με αυτόν τον τρόπο είναι  που ο Σουάμι αποκαλύπτει ποια είμαι.
Και όμως εγώ δεν τα θέλω καθόλου όλα αυτά. Εγώ το μόνο που θέλω είναι τον Σουάμι. Κλαίω και θρηνώ για τον Σουάμι και Εκείνος είναι που τα γράφει όλα. Δεν πρόκειται για ένα ρομάντζο. Δεν πρόκειται για Σρίνγκαρα Ράζα,  γεύση  ενός εγκόσμιου πάθους, για ένα ρομάντζο. Είναι η Τσινμάγια  Ράζα, η γεύση της Θεϊκής Συνειδητότητας, η Αμρίτα Ράζα του Θεού. Μέσα από αυτήν έρχεται η Νέα Δημιουργία. Οι ανταποκρίσεις που δίνει ο Σουάμι για τα αισθήματά μου αλλάζουν την Κάλι Εποχή σε Σάτυα Γιούγκα. Μέχρι τώρα ο Θεός δεν έχει δώσει ποτέ ονόματα ούτε Άρατι ή τραγούδι για τη Τζούλα που να συνδέουν το Όνομά Του με κάποιον. Ο Σουάμι, έδωσε επίσης και ονόματα Ταμίλ και ονόματα για το σώμα μου. Όλα αυτά δείχνουν τον Θεό και τη Σάκτι Του. Ο Σουάμι δίνει και εγώ Τον φωνάζω και κλαίω. Αυτό δεν είναι εγκόσμια αγάπη. Είναι Τσινμάγια Ράζα και ο λόγος είναι η παγκόσμια αλλαγή.
Όλα γίνονται για το Αβαταρικό Έργο. Αν ο Θεός έλεγε σε κάποιον άλλο τα ίδια πράγματα, εκείνος θα ήταν πολύ περήφανος και θα έλεγε: «Ο Σουάμι γράφει! Ο Σουάμι μιλάει!» Αν του έγραφε και ονόματα, ο κομπασμός του θα μεγάλωνε. Οι ομάδες που θα τον επισκέπτονταν θα του έκτιζαν ναό και θα άρχιζαν να τον λατρεύουν. Καθώς εγώ έχω αδειάσει τελείως τον εαυτό μου, δεν έχω «εγώ». Όλες μου οι δυνάμεις βγαίνουν έξω και αλλάζουν τον κόσμο. Αν δεν υπάρχει «εγώ», μπορεί κάποιος  να φθάσει τα πάντα μέσα από τις  δυνάμεις που υπάρχουν μέσα του. Έτσι πρέπει να βγάλει το «εγώ». Η Αβαταρική Αποστολή του Σουάμι αυτό καταδεικνύει. Αν δεν φύγει αυτό το «εγώ», θα γίνει βόμβα που θα σε καταστρέψει. Έτσι αφυπνίσου από τη Μάγια! Απάλλαξε τον εαυτό σου από το «εγώ»!

Jai Sai Ram
VS





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου