Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Άρθρο για τη Συνειδητοποίηση #7
Pig or Zip?(Γουρούνι ή Φερμουάρ;)
Σήμερα ο Σουάμι έδωσε ένα κομμάτι με τον θεϊκό Ταχυδρομείο με τα ακόλουθα:
«Μην κοιτάς πίσω και μην ονειρεύεσαι το μέλλον. Ούτε και αυτό  θα μπορέσει να σου φέρει το παρελθόν μα και δεν θα ικανοποιήσει  τα άλλα σου όνειρα της ημέρας. Το καθήκον σου, η επιβράβευσή σου -  η μοίρα σου είναι εδώ και τώρα.»

                     Dag Hammarskjold
                    UN Secretary General
                    1905–1961
24 Απριλίου 2013    Μεσημεριανός Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, τι είναι αυτό που  έχει γράψει τούτος ο άνθρωπος;
Σουάμι:     Εσύ να γράψεις πάνω σ’ αυτό ένα άρθρο για τη Συνειδητοποίηση. Πριν σου είχα δώσει λόγια του Ιησού. Τώρα σου δίνω αυτό.
Βασάντα:  Καταλαβαίνω, Σουάμι, και θα γράψω.
Τέλος του Διαλογισμού
Πρόσφατα ο Σουάμι μού είχε δώσει πολλά αποσπάσματα από την Βίβλο και μου είχε ζητήσει να γράψω πάνω σ’ αυτά. Και εγώ έγραψα. Τώρα με τον ίδιο τρόπο μου το έδωσε κι αυτό. Αυτός ο άνθρωπος έζησε από το 1905 μέχρι το 1961.  Ας το δούμε. Πρώτα λέει ότι δεν θα πρέπει να κοιτάμε πίσω στο παρελθόν. Και όμως ο άνθρωπος πάντα σκέφτεται ό,τι έχει συμβεί  στο παρελθόν. Αυτό συμβαίνει ειδικά στις μεγάλες ηλικίες, όταν δεν έχει τίποτα άλλο να κάνει. Ο νους τότε στρέφεται στο παρελθόν, σε παλιές σκέψεις. Σκέφτεται τι συνέβη στα νιάτα του και συλλογίζεται πάνω σ’ αυτό. Μα ποια στ’ αλήθεια η χρησιμότητα αυτών του των σκέψεων; Πολύ περισσότερο ευεργετικό για τον ίδιο είναι να σκέφτεται τον Θεό ή να ψάλλει το Όνομά Του. Δεν υπάρχει καμιά χρησιμότητα στο να φέρνουμε στο νου μας  τα περασμένα.
Ο άνθρωπος λέει στη συνέχεια να μην σκεφτόμαστε ούτε το μέλλον. Και όμως, ο άνθρωπος πάντα το κάνει αυτό. Ξοδεύει όλο του τον καιρό βυθισμένος στο να ονειρεύεται το μέλλον. Αυτά τα δύο συνυπάρχουν στη ζωή του. Ποτέ δεν σκέφτεται το παρόν. Ο νους πάντοτε τριγυρνά είτε στο παρελθόν είτε στο μέλλον. Μα και τα δύο δεν είναι καθόλου χρήσιμα. Ποιο είναι το δικό σας καθήκον; Είναι να φθάσετε τον Θεό, και μόνον αυτό. Δεν υπάρχουν άλλα καθήκοντα στον άνθρωπο. Ο άνθρωπος γεννήθηκε μόνον και μόνο να φθάσει τον Θεό. Οι σκέψεις και οι πράξεις μας πρέπει να κατευθύνονται μόνον σε τούτον τον στόχο, στο πώς να φθάσουμε τον Θεό. Αυτό και είναι το καθήκον μας. Αυτό πρέπει να αποτελεί αντικείμενο του διαλογισμού μας και αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πλήρως μέσα μας. Η γέννηση έχει δοθεί στον καθένα από μας για να μην ξαναγεννηθούμε. Αν δεν χρησιμοποιήσετε τη ζωή σας γι’ αυτό, θα ξαναγεννιέστε και θα πεθαίνετε συνεχώς, ξανά και ξανά. Το βραβείο που κερδίζουμε έρχεται σε πλήρη συμφωνία με το καθήκον που τελούμε. Αυτή είναι και η μοίρα μας, το πεπρωμένο μας, που θα το αποκτήσουμε «εδώ και τώρα».
Όμως, μπορούμε να αλλάξουμε τούτο το πεπρωμένο, αν εργαστούμε σκληρά. Ο Μαρκαντέγια θα ζούσε μόνον 16 χρόνια, μέσα, όμως, από σκληρή δουλειά το άλλαξε αυτό. Όλες οι προσπάθειες πρέπει να κατευθύνονται προς τον Θεό, για να Τον φθάσουμε. Αν έτσι πράττουμε και αν κάνουμε αυστηρή σάντανα, θα μπορέσουμε να αποκτήσουμε την «Απελευθέρωση  Εδώ και Τώρα». Μην σκέφτεστε το παρελθόν ούτε το μέλλον. Προσπαθήστε τώρα, τώρα καταβάλλετε κάθε προσπάθεια και με ένταση! Μην χάνετε χρόνο! Ο θάνατος μπορεί να επέλθει από στιγμή σε στιγμή. Έτσι πρέπει να ξοδεύουμε τον χρόνο μας μόνο με το να σκεφτόμαστε τον Θεό. Όλα τα άλλα είναι εφήμερα. Μέσα από τη σάντανά μου απέδειξα ότι μπορεί να κατακτήσουμε εδώ και τώρα το Μούκτι. Αυτό το έχω αποδείξει και έχω εκδώσει πάνω από 100 βιβλία λέγοντας πώς να το πετύχουμε αυτό.  Εγώ δεν έχω χρόνο να σκέφτομαι ούτε το παρελθόν μα ούτε και το μέλλον. Σκέφτομαι αδιάλειπτα τον Σουάμι, χωρίς ούτε λεπτό διαλείμματος. Και εξαιτίας αυτού είμαι σε θέση να γράφω τόση σοφία. Εξαιτίας όλων τούτων των ακατάπαυστων σκέψεών μου, η Κουνταλίνι μου έχει ανέβει και άνοιξε η Σαχασράρα και  ξεχύθηκε προς τα έξω αμρίτα. Αυτό είναι που αλλάζει την Εποχή Κάλι και την μετατρέπει σε Σάτυα Γιούγκα. Τα αισθήματα του Σουάμι και τα δικά μου ενώνονται και βγαίνουν από την Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ και πηγαίνουν στο Στούπι. Από το Στούπι αναδύονται και αλλάζουν τα πάντα σε Σάτυα Γιούγκα. Αυτό δίνει και μια Νέα Δημιουργία.
Ο Σουάμι πήρε ένα κομμάτι χαρτιού που είχε  το σχήμα ενός πουκαμίσου και το κόλλησε στο πίσω μέρος ενός τετραδίου  μητρώου του Άσραμ. Σ’ αυτό φαίνονται δύο παράλληλες γραμμές και στην κορυφή μία κορδέλα δεμένη σε ένα τόξο. Δίπλα στην κορδέλα ένα χωριστό κομμάτι χαρτιού κολλημένο και στο οποίο ήταν γραμμένη η λέξη Ρομάντζο. Στο κέντρο του πουκαμίσου, και  στο μέρος της καρδιάς, ο Σουάμι είχε κολλήσει ένα λουλούδι με έξι πέταλα. Αυτό δηλώνει το Chintamani,την ένωση των δύο μας καρδιών. Από δω είναι που γεννιέται η Νέα Δημιουργία, από την Ένωση της Σάτυα και της Πρέμα. Αυτές οι δύο γραμμές πάνω στο πατρόν υποδηλώνουν τα Νάντις Ίντα και Πίνγκαλα.  Αυτά τα δύο ανεβαίνουν προς τα πάνω και ενώνονται στο τσάκρας της καρδιάς. Είναι οι Σίβα Σάκτι.
Είναι τα αισθήματα της καρδιάς που βγαίνουν από την Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ και μέσα από το Στούπι γεμίζουν τα πάντα. Ο κάθε άντρας θα γεμίσει με αισθήματα του Σουάμι, της Σάτυα, και η κάθε γυναίκα με τα αισθήματα της Πρέμα. Αυτά τα αισθήματα εισέρχονται και στους δύο και τους γεμίζουν. Τα παιδιά που γεννιούνται από την ένωση αυτών των αισθημάτων θα είναι παιδιά της σοφίας, όλα θα είναι Τζίβαν Μούκτας. Πρόκειται για το Θεϊκό Ρομάντζο. Εδώ δεν υπάρχει ίχνος πόθου, ούτε καν αίσθημα αγγίγματος. Όλοι μόνον τον Θεό αγγίζουν.
Ο Σουάμι έγραψε τη λέξη «Ρομάντζο» σε μία μικρή πινακίδα, που έμοιαζε με σύνδεσμο ενός φερμουάρ. Το φερμουάρ ενώνει τα δύο μισά ενός πουκαμίσου. Εγώ είμαι το φερμουάρ, που ενώνει τις δύο μορφές του Σουάμι. Ο Σουάμι παρέμεινε σε ένα σώμα επί 84 χρόνια. Τώρα ο Σάι έρχεται ξανά σε ένα νέο σώμα. Και εγώ είμαι το φερμουάρ που ενώνει αυτά τα δύο σώματα. Όταν ο Σουάμι άφησε το Σώμα Του, εγώ σπάραξα στο κλάμα, θρήνησα υποφέροντας ένα ανείπωτο μαρτύριο. Γι’ αυτό έρχεται ξανά και αυτό οφείλεται στους θρήνους και στις οιμωγές  μου. Η Πρέμα μου για το Όνομα του Σουάμι και τη Μορφή Του Τον φέρνει πίσω. Έτσι, λοιπόν, λειτουργώ σαν φερμουάρ που συνδέει τα δύο μέρη του πουκαμίσου. Εγώ μέσα από την Πρέμα μου δημιουργώ τούτη τη Νέα Μορφή.
Η κάθε δική σας επιθυμία δημιουργεί εσάς. Κάνει την κάθε σας όψη. Είστε σαν το γλύπτη που σμιλεύει το άγαλμα.  Η κάθε σας σκέψη αποτελεί ένα σκαρπέλο που σας δίνει το σχήμα και γίνεται η επόμενη γέννησή σας. Εγώ έχω μόνο μία επιθυμία: «Πρέπει να φθάσω τον Σουάμι!» Και έτσι η κάθε μου σκέψη σμιλεύει τη μορφή Του. Τα δάκρυα και οι κραυγές μου σμιλεύουν όλα του τα μέλη. Και έτσι ο Σουάμι έρχεται με τη νέα Του Μορφή. Πρόκειται για ένα αληθινό Ρομάντζο. Ποτέ δεν έχω δει τον Σουάμι από κοντά. Δε μου έχει απευθύνει ούτε μία λέξη. Δεν Τον έχω αγγίξει ποτέ. Και όμως Αυτός και μόνον είναι που μ’ αρέσει. Αυτόν θέλω. Ο Σουάμι και εγώ βλεπόμαστε, μιλάμε και αγγίζει ο ένας τον άλλο στο διαλογισμό, μα αυτό το σώμα δεν είναι το φυσικό Του Σώμα, αλλά το Θεϊκό. Είναι  Αγνό,  λαμβάνει χώρα στην Αγνή Συνειδητότητα. Δεν πρόκειται για σωματική συνείδηση. Ο Θεός και η Σάκτι Του δεν έχουν καν συνείδηση του σώματος, παρά μόνον Θεϊκή Συνειδητότητα. Ο Σίβα και η Σάκτι είναι τα δύο μισά του Ενός Σώματος. Ο Σίβα και η Σάκτι παρευρίσκονται στο σώμα όλων και λειτουργούν σαν την Κουνταλίνι. Όταν τα δύο ενώνονται, τότε έχουμε το Στάδιο Τζίβαν Μούκτα. Ο Σουάμι ήρθαμε εδώ για να δείξουμε αυτό ακριβώς και γι’ αυτό υποφέρουμε τον χωρισμό. Όμως, εδώ δεν πρόκειται για πόνο χωρισμού δύο ερωτευμένων. Είναι το μαρτύριο της τζίβα που υποφέρει εξαιτίας του χωρισμού της από τον Θεό. Αυτό είναι και το Αβαταρικό Έργο, η κατάδειξή του. Όμως, όταν αυτό γίνεται στην ανθρώπινη ζωή αποκαλείται ρομάντζο. Αυτό βασίζεται στα αισθήματα πόθου και τελείται γάμος. Είναι σα να ζεις τη ζωή σου σε μια εγκόσμια αποστραγγιστική τάφρο.
Ο Σοφός Νάραντα Βιώνει τη Μάγια
Υπάρχει μια παροιμία  στα Ταμίλ «Το γουρούνι γεννάει πολλά γουρουνάκι, το λιοντάρι μόνον ένα λιονταράκι!»  Τα γουρούνια ζούνε ευτυχισμένα σε τάφρους μα λύματα.  Παράδειγμα. Κάποτε ο Νάραντα γεννήθηκε γουρούνι και ζούσε ευτυχισμένα τη γουρουνίσια ζωή του με τη γυναίκα του τη γουρούνα και τα γουρουνάκια – παιδιά τους μέσα στις λάσπες. Τότε ήρθε ο Θεός και του είπε: «Είσαι ο Νάραντα, για τι να ζεις μέσα στις αποχετεύσεις; Συνειδητοποίησε την πραγματικότητά σου!» Ο Νάραντα απάντησε: «Όχι, όχι! Εδώ είμαι ευτυχισμένος με τη γυναίκα μου τη γουρούνα και τα γουρουνόπουλά μας.» Ο Νάραντα ζει πάντα κοντά στον Θεό, υμνεί το Μεγαλείο Του ακατάπαυστα, και τριγυρίζει και στους τρεις κόσμους γεμάτος ευτυχία. Ο Νάραντα είναι ο μόνος που μπορεί να δει τον Θεό οποιαδήποτε ώρα. Αυτός ο Μέγας Νάραντα πήρε τη μορφή γουρουνιού και εξαιτίας της Μάγια πίστεψε ότι ήταν αληθινό γουρούνι. Είπε ότι ζούσε ευτυχισμένα στις αποχετεύσεις! Αν ο Νάραντα είπε κάτι τέτοιο, τότε τι να πει ο άνθρωπος; Γι’ αυτό και όλοι μας πρέπει να ξυπνήσουμε από τη Μάγια!
Κάποτε ο Σοφός Νάραντα ρώτησε τον Κύριο: «Τι είναι η Μάγια;» Ο Μπαγκαβάν απάντησε: «Νάραντα, διψώ, φέρε Μου λίγο νερό και μετά θα σου πω.» Ο Νάραντα πήγε σε ένα σπίτι στο διπλανό χωριό, χτύπησε την πόρτα και τότε ένα πανέμορφο κορίτσι την άνοιξε. Ο Νάραντα ξέχασε γιατί είχε πάει, μα  αντίθετα είδε τον πατέρα της και ζήτησε  να την παντρευτεί. Με την άδειά του την παντρεύτηκε και ζούσανε στο χωριό, και σε λίγο καιρό γεννήθηκαν παιδιά και έτσι ζούσε τη ζωή ενός οικογενειάρχη. Μια μέρα το χωριό πλημμύρισε. Όλοι οι κάτοικοι προσπάθησαν να ξεφύγουν από την καταστροφική πλημμύρα. Και ο Νάραντα μάζεψε ό,τι πολύτιμο μπορούσε και το έβαλε σε ένα ύφασμα που το έβαλε πάνω στο κεφάλι του. Πήρε τη γυναίκα και τα παιδιά του από το χέρι και προσπάθησαν να περπατήσουν μέσα στα νερά για να γλυτώσουν. Ο χείμαρρος όμως πήρε τη γυναίκα και τα παιδιά του. Ο Νάραντα άρχισε να θρηνεί και να σπαράζει. Είχε απολέσει τα πάντα: γυναίκα, παιδιά, περιουσία. Τότε ήρθε ο Κύριος και του είπε: «Νάραντα, πού είναι το νερό Μου;» Και τότε μόνο συνειδητοποίησε τι είχε συμβεί: «Ω, είχα έρθει, λοιπόν, για να ζητήσω νερό!» Ο Κύριος είπε ότι ενώ του είχε φανεί ότι είχαν περάσει δέκα χρόνια, στην πραγματικότητα είχαν περάσει μόνον δέκα λεπτά! Ο Νάραντα συνειδητοποίησε την ψευδαίσθηση της οικογενειακής ζωής, ότι σύζυγοι, παιδιά, περιουσία όλα  είναι μη πραγματικά, μια αυταπάτη. Ήταν αυτή  η Μάγια που τον γράπωσε γερά. Αφυπνιστείτε από αυτήν! Ο Σουάμι γι’ αυτό έχει έρθει. Ήρθε εδώ για να μας δείξει  ποια είναι η πραγματικότητα. Μόνον στην περίοδο αυτή του Σουάμι είναι που μπορούμε να αφυπνιστούμε από τη Μάγια. Ο Σουάμι κι εγώ ήρθαμε εδώ για να δείξουμε πώς να ξεφύγετε από τη Μάγια. Μέσα από  τα θεϊκά μας  αισθήματα έρχονται η Σάτυα Γιούγκα και η Νέα Δημιουργία. Εσείς όμως μέσα από τα δικά σας εγκόσμια αισθήματα δημιουργείτε παιδιά και οικογένεια όπως  ακριβώς και ο Νάραντα. Το δεύτερο μισό της Εποχής Κάλι έρχεται ξανά. Και αυτή η Κάλι θα είναι η χειρότερη από όλες  τις  Κάλι Γιούγκας.  Γι’ αυτό πριν έρθει εκείνη η ώρα, πρέπει να αφυπνιστείτε και να «δουλέψετε»!  Η Αγνή μας Πρέμα είναι πέρα από το σώμα. Γεννήθηκε από την ένωση των καρδιών και όχι μέσα από σωματική ένωση.                                                                Jai SaiRam   VS


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου