Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ

Η καρδιά μου είναι ιερή και αγνή. Ο Θεός που κατοικεί στην καρδιά μου, ενσαρκώνεται μέσα από τα αισθήματά μου. Η καρδιά μου διευρύνεται και παίρνει την μορφή μίας νέας γης, ώστε να μπορέσει ο Θεός να ζήσει σε αυτήν. Εδώ δεν υπάρχει κανείς άλλος παρά μόνο ο Σουάμι. Αυτός είναι όλη η Δημιουργία. Στην καρδιά μου, στο σώμα μου, στις αισθήσεις μου, στην διάνοιά μου, σε κάθε άτομο του σώματός μου δεν υπάρχει τίποτε άλλο εκτός από τον Σουάμι. Όταν αυτό διευρύνεται και γίνεται ο κόσμος, τότε όλοι θα είναι Σουάμι. Οι πέντε αισθήσεις μου γίνονται τα πέντε στοιχεία. Κάθε μέρος του σώματός μου διευρύνεται και γίνεται ένα μέρος της γης. Το σώμα μου γίνεται νεανικό, παρθένο και τέλειο. Αυτό είναι η ευθύνη του Σουάμι. Γι’ αυτόν τον λόγο το πετράδι του ουρανού έρχεται στην γη. Εδώ ο Σουάμι έγραψε 12, το οποίο συμβολίζει το τσάκρα της καρδιάς, τον λωτό με τα 12 πέταλα. Η καρδιά μου γίνεται η Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ. Η ίδια καρδιά διευρύνεται και γίνεται η Νέα γη. Με αυτόν τον τρόπο όλα εξηγούνται στο ημερολόγιο του 2012. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου