Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Άρθρα για τη Συνειδητοποίηση # 12



Τα Λίλας του Σάι Κρίσνα

«Είμαι ανήμπορη να αντέξω τον χωρισμό από τον Σουάμι και κλαίω ασταμάτητα»

26 Απριλίου 2013   Απογευματινός Διαλογισμός
Βασάντα:Σουάμι, Σουάμι, Πραμπού μου!
Σουάμι:     Μην κλαις! Έλα, πες Μου!
Βασάντα:  Σουάμι, ο Ράμα χωρίστηκε από τη γυναίκα και τα παιδιά Του για δώδεκα μόνο χρόνια. Εσύ έχεις χωριστεί από μένα και τα παιδιά από το 1961! 52 χρόνια! Πρέπει να περιμένω άλλα πενήντα χρόνια;
Σουάμι:    Μην κλαις! Σίγουρα και θα έρθω!
Βασάντα:  Έχει αυτό συνέβη ξανά σε κάποια άλλη εποχή ή σε κάποιο άλλο μέρος;
Σουάμι:     Μην κλαις! Είσαι η Σάκτι Ντέβι μου. Σίγουρα και θα έρθω. Αυτό να το γράψεις. Από τα γεμάτα ευαισθησία   αισθήματά σου και το σώμα σου επίσης γίνεται πολύ απαλό. Τα δύο πράγματα που μου προξένησαν πόνο όλα αυτά τα χρόνια είναι η χωρισμός Μου από σένα και τα δάκρυα που χύνεις. Όταν σε δω, θα τρέξω και θα σε κρατήσω, λούζοντάς σε τα δικά Μου δάκρυα. Όμως, φοβάμαι μήπως τότε συμβεί κάτι στο σώμα σου.
Βασάντα:  Σουάμι, δεν  μπορώ να αντέξω την αγάπη Σου!
Σουάμι:     Το σώμα σου είναι τόσο ευαίσθητο η παραμικρή πίεση το επηρρεάζει. Γι’ αυτό θα πρέπει να είμαι εξαιρετικά προσεκτικός όταν θα σε αγγίζω.
Τέλος του Διαλογισμού

Και τώρα ας τα δούμε όλα αυτά. Όσο και αν έγραψα συνεχίζω να κλαίω για τον χωρισμό μου από τον Σουάμι. Αυτός είναι ο λόγος που το σώμα μου έχει προσβληθεί  ακόμα πιο πολύ. Ο Ράμα έστειλε την εγκυμονούσα Σίτα στο δάσος. Όταν οι γιοι της - Λάβα και Κούσα - γεννήθηκαν, και οι τρεις τους έμειναν στο άσραμ του Σοφού Βαλμίκι. Μόνον μετά από 12 χρόνια ο Ράμα μπόρεσε να δει τη Σίτα και τα παιδιά Του για πρώτη φορά. Ο Σουάμι χωρίστηκε από μας πριν 52 χρόνια. Και δεν είχε αποκαλύψει ποια ήμουνα. Γι’ αυτόν το λόγο Τον ρώτησα: «Πόσο πολύ θα πρέπει να περιμένω ακόμα;» Καθώς αυτή η σκέψη ξανάρθε στο μυαλό μου, άρχισα να κλαίω ακόμα περισσότερο. Αυτό δεν έχει ποτά ξανασυμβεί και σε καμιά από τις περασμένες Γιούγκας. Δε απάντηση των δακρύων που χύνω, ο Σουάμι είπε ότι, όταν ανταμώσουμε για πρώτη φορά, θα με πάρει από το χέρι   και θα με οδηγήσει στο σπίτι. Ο Σουάμι προσέθεσε ότι τώρα φοβάται μήπως το ευαίσθητο σώμα μου, καθώς θα με κρατάει, δεν  μπορέσει να αντέξει το άγγιγμά Του. Με αυτόν τον τρόπο ο Σουάμι δείχνει την αγάπη Του. Καμιά άλλη Μορφή του Θεού δεν έχει δείξει τόσο ανοιχτά και με αυτόν τον τρόπο την αγάπη Του. Ο Σουάμι τα κάνει όλα κατ’ αυτόν  τον τρόπο για το Αβαταρικό Του Έργο. Καμιά άλλη Ενσάρκωση δεν έχει μιλήσει με τον τρόπο που Εκείνος μιλά. Οι άλλοι Αβατάρς βρισκόντουσαν στο Στάδιο του Παρατηρητή. Τούτος ο Αβατάρ ήρθε για να δείξει τα αισθήματά Του. Τα αισθήματα του Σουάμι και τα δικά μου βγαίνουν προς τα έξω και αλλάζουν τον κόσμο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου