Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Άρθρο για τη Συνειδητότητα #38
Η Γαμήλια Ευχή μας

Πόσοι γιατροί υπήρξαν στη ζωή μου! Άρχισα να πηγαίνω στους γιατρούς από πολύ μικρή. Ήμουνα πέντε χρονών και έκλαιγα συνεχώς, καθώς ένιωθα πόνο στο στομάχι μου. Με πήγαν σε πολλούς γιατρούς. Τελικά κάποιος από αυτούς ανακάλυψε ότι ήταν η πείνα που με έκανε να κλαίω, εγώ, όμως, δεν το γνώριζα. Είπε ότι όταν θα έκλαιγα, να μου έδιναν είτε γάλα είτε γιαούρτι με ρύζι. Τούτος ο γιατρός ανακάλυψε ότι δεν είχα το αίσθημα της πείνας. Υπέφερα από πολλές αρρώστιες τον καιρό που σπούδαζα στο Μαντουράι και έμενα σε οικοτροφείο. Μόλις γεννήθηκε το τρίτο μου παιδί, η καρδιά μου διευρύνθηκε εξαιτίας του ανυπόφορου πόνου του τοκετού. Παρέμεινα στο κρεβάτι επί πέντε μήνες. Ο γιατρός είπε ότι επρόκειτο για μια σπάνια πάθηση, που συμβαίνει στον ένα από τις εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπων.
Όλα αυτά συνέβησαν για το Αβαταρικό Έργο. Συνέβησαν όταν ήμουν νέα για να καταδειχθεί ότι όλα όσα συνέβαιναν στη ζωή μου ήταν για το Αβαταρικό Έργο. Έτσι δεν είχα το αίσθημα της πείνας και η καρδιά μου μεγάλωσε εξαιτίας των πόνων της γέννας. Η καρδιά μου μεγάλωσε το 1961. Η καρδιά μου βγήκε έξω σα Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ 50 χρόνια αργότερα! Είναι που μέσα από τούτη την καρδιά εξέρχεται η Νέα Δημιουργία. Ο Σουάμι χωρίστηκε από μένα το 1961.

Τώρα πια δεν πηγαίνω σε γιατρούς, αλλά έρχονται εδώ πολλοί γιατροί. Γιατροί από το Πουτταπάρτι, από την Αργεντινή, από το Σριβιλιπούτουρ, από το Μαντουράι, από Μαντράς, Κεράλα, Ερόντ και από τόσα άλλα μέρη. Ο γιατρός Κοτανταπάνι από το Παραμακούντι έχει το πρώτο μου δημοσιευμένο βιβλίο. Γιατροί Σίντα, γιατροί που εφαρμόζουν την Αγιουρβέδα, γιατροί της Αλλοπαθητικής Ιατρικής, γιατροί με εκπαίδευση για αντιμετώπιση ασθενειών από φυσικές πηγές, και τόσοι άλλοι. Οι άνθρωποι πηγαίνουν σε γιατρό όταν είναι άρρωστοι. Εδώ όλοι οι γιατροί έρχονται σε μένα. Καθώς εγώ παίρνω την αρρώστια της γέννησης του κόσμου, έρχονται όλοι οι γιατροί εδώ. Και όμως τα φάρμακά τους δεν μπορούν να με θεραπεύσουν. Η αρρώστια από την οποία υποφέρω είναι για τον παγκόσμιο κάρμα. Μέχρι να έρθει το πλήρωμα του χρόνου, τα φάρμακά τους το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ελαττώσουν τα συμπτώματα και ως κάποιο βαθμό να τα ελέγξουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου