Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Εσείς είστε που δημιουργείτε τη ζωή σας ξανά και ξανά. Τα αισθήματά σας είναι που σας κρατάνε στον κύκλο των γεννήσεων.



Είναι η Σάτυα Γιούγκα, η Γιούγκα της Πρέμα. Το όνομα του Κυρίου είναι Πρέμα Σάι. Το όνομα της συζύγου Του Πρέμα. Ο κόσμος Τους θα είναι ένας κόσμος της Πρέμα χωρίς ίχνος μίσους, ζήλειας ή κακίας. Περιμένουμε γι’ αυτό!
Συνήθως η ιστορία του Αβατάρ καταγράφεται μόνον μετά την Κάθοδο. Εγώ γράφω την ιστορία του Πρέμα Σάι και κάθε λεπτομέρεια που να αφορά στην οικογένειά Του πριν Εκείνος να έρθει. Ο Σουάμι είπε: « Λόγω της εξαιρετικής σου αγνότητας είσαι σε θέση να γνωρίζεις όλα αυτά και, αποκαλύπτοντας στον κόσμο την ύψιστη Σοφία, τραβάς την Αλήθεια από την Πηγή για τα μυστικά της Δημιουργίας και την Κάθοδο του Αβατάρ.»
Καθώς σκέφτομαι μόνον τον Θεό, συνδέω το κάθε μου αίσθημα με Εκείνον. Ζω μόνον για Εκείνον με την άσβεστη δίψα να Τον φθάσω. Καθώς ο Θεός έχει έρθει με ανθρώπινη Μορφή, ζω την κάθε στιγμή μόνον για Κείνον. Λαχταρώ και κλαίω για τον Σουάμι. Η Ρούν Μπάντα μου είναι μόνον για Κείνον. Δεσμευμένος από το χρέος Του έρχεται ξανά σαν Αβατάρ για να το ξεπληρώσει. Πρόκειται να βιώσει κάθε αίσθημα που εγώ βίωσα. Η ζωή μου έχει κάνει τον Ίδιο τον Θεό οφειλέτη.

Με αγάπη 
Βασάντα Σάι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου