Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Η ποιότητα της πίστη μας αποτελεί αντανάκλαση του νοητικού μας σταδίου.


Θεωρώ την Μπαγκαβάτ Γκίτα και το βιβλίο του Μαχάτμα Γκάντι «Τα Πειράματά μου με την Αλήθεια» σαν τα δυο μου μάτια. Τα διαβάζω με εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον και θέτω σε εφαρμογή αυτό που έχω μάθει. Μπορώ να πω ότι μέχρι κάποιου βαθμού έχω πετύχει το καθήκον μου. Όμως θα εκτελώ τις πνευματικές μου ασκήσεις μέχρι και την τελευταία μου αναπνοή. Ας κριθεί η επιτυχία μου από τους άλλους. Η Σάντανά μας δεν πρέπει να σταματάει. Ανά πάσα στιγμή ενδέχεται η ψευδαίσθηση να μας καταβροχθίσει. Και πέραν τούτου, αν σταματήσω να κάνω Σάντανα με την σκέψη ότι έχω πετύχει, αυτό και μόνον θα αποτελεί ένδειξη εγωισμού και όχι παράδοσης. Ποιοι είμαστε εμείς για να μπορούμε να αποφασίζουμε αν έχουμε ή όχι κερδίσει; Ποιοι είμαστε εμείς ώστε να είμαστε σε θέση να κρίνουμε την επιδεξιότητά μας; Ο Θεός και μόνον είναι Εκείνος που μπορεί να αποφασίσει. Όταν καταθέσουμε τα πάντα στον Θεό, αυτό θα οδηγήσει στην πλήρη παράδοση. Πρέπει να ζούμε με ένα συστηματικό τρόπο, και να στρεφόμαστε σιγά προς Εκείνον, ώστε τελικά να βάλουμε τον εαυτό μας στα Λώτινά Του Πόδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου