Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Μόνο με σάντανα, σάντανα και πιο σάντανα, μπορεί να γίνει μια Τζίβα να γίνει Σίβα.


ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΜΟΛΥΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ πράγματα εγκόσμια. Δεν μπορώ να ακούσω από το ένα μου αυτί. Ακούγοντας τους ήχους του εξωτερικού κόσμου και των σχέσεων, έχουν επηρεαστεί. Πώς μπορώ να προσφέρω σε Σένα τούτα τα αυτιά; Πώς μπορώ να το κάνω; Σε παρακαλώ, δείξε μου το Έλεός Σου! Κάνε τα αυτιά μου τέλεια και Απόλυτα!
Μου έδωσες πανέμορφα δόντια. Τι τα έκανα; Τα χρησιμοποίησα για λάθος πράγματα. Πόσα άχρηστα πράγματα μάσησε τούτο το στόμα; Πόσο αυτό το στόμα έχει μιλήσει άσχημα για τους άλλους; Σε πόσους βρήκε λάθη και τα δόντια τους τεμάχισαν ανελέητα; Πώς μπορώ να Σου προσφέρω τούτα τα δόντια; Κάνε τα τέλεια και Απόλυτα!
Πόσο η μύτη μου έχει μυρίσει όλες τις ακαθαρσίες του κόσμου και όχι το δικό Σου υπέροχα ευωδιαστό άρωμα; Έχει μυρίσει τόσες άσχημες μυρωδιές! Και καθώς δεν έχει μυρίσει το άρωμα του Θεού, έχει γίνει ατελές και συνεχώς τρέχει. Πώς μπορώ να Σου προσφέρω τούτη τη μύτη; Πώς μπορώ να προσφέρω μια σπασμένη κανάτα σε Σένα; Εξαιτίας των καταγραφών των τόσων γεννήσεων αυτό το δοχείο, που εμπεριέχει τη Δύναμη ζωής, έχει γίνει ελαττωματικό, σκάρτο.
Αυτό το δέρμα πόσους έχει αγγίξει; Αυτό το άγγιγμα δεν είναι αγνό. Είτε το έκανα με επίγνωση είτε χωρίς, έχω αγγίξει αντικείμενα του κόσμου. Το δέρμα άγγιξε πολλούς συγγενείς που συνδέονταν με το σώμα τούτο.
Σαν το λωτό, που παραμένει ανέγγιχτος από το νερό, αν δεν είχα αγγίξει τίποτα, δεν θα είχα γεννηθεί. Αυτό το σώμα δεν θα έρχονταν στη Γη. Καθώς άγγιξα πολλούς, το δέρμα έχει αλλάξει χρώμα, έγινε σκούρο και άρρωστο. Πώς μπορώ να το προσφέρω σε Σένα; Κάνε το τέλειο και Απόλυτο!
Ήθελα να παραμείνω νέα για πάντα. Πώς έρχονται τα γηρατειά; Πώς μπορώ να προσφέρω τούτο το γηραλέο σώμα σε Σένα; Θέλω να κάνω το κάθε του τμήμα, το κάθε του όργανο, τέλειο και Απόλυτο για να μπορέσω να Σου το προσφέρω. Σε παρακαλώ, ευλόγησέ με, δείξε μου το Έλεός σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου