Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Από το βιβλίο Γκίτα Γκοβίνταμ ( Ποίημα)



Από το βιβλίο Γκίτα Γκοβίνταμ ( Ποίημα)

Ω Ζωή μου, Κρίσνα μου!
Γιατί μου ζήτησες να γράψω ιστορίες από το παρελθόν;
Εκείνες τις μέρες, αν και υπέφερα τον πόνο του χωρισμού,
Δεν ήταν τόσο δυνατός όσο τώρα.

Όταν είσαι εδώ
Μου ζητάς να γυρίσω πίσω στην εποχή της Άνταλ.
Λες ότι είμαι η Άνταλ.
Πότε θα δεχθείς τούτη την Άνταλ μπροστά στον κόσμο;

Κύριέ μου,
Χιλιάδες γεννήσεις κι αν πάρω
Θα ζω μόνο με τις δικές Σου σκέψεις
Σα Σίτα, Ράντα, Άνταλ και Βασάντα
Θα τραγουδώ για πάντα βυθισμένη στις σκέψεις Σου!


Ω Κάμα Ντέβα!
Σε ικετεύω χάρισέ μου την τύχη να πιέζω τρυφερά τα Πόδια
Του Κυρίου μου!
Ακόμη κι αν δεν είμαι ευλογημένη να κρατήσω το χέρι Του
Τουλάχιστον επίτρεψέ μου να κρατώ τα Πόδια Του! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου