Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Ποίημα της ΄Αμμα και απάντηση του Σουάμι


                                          
                                           Τα  γεμάτα λαχτάρα  καλέσματα και οι κραυγές μου
                                           Έχουν φέρει τη γεμάτη ευδαιμονία Μορφή Σου
                                           Ο Πράλαντα δημιούργησε τον  Ναραχάρι
                                           Η Πρέμα μου δημιούργησε τον Κύριό μου

                                           Ποιος έδωσε στο Σώμα Σου την ευωδία του τριαντάφυλλου;
                                           Εγώ με το κάλεσμα της ψυχής μου

                                           Ποιος έκανε τα θεϊκά Σου Πόδια;
                                           Εγώ με τις περίλυπες κραυγές μου.

                                           Ποιος  ζωγράφισε το γεμάτο γοητεία Πρόσωπό Σου;
                                           Εγώ με τους ποταμούς των δακρύων μου

                                           Ω η ομορφιά του σαγηνευτικού χαμόγελού Σου!
                                           Δεν είναι το χωρίς τέλος βασίλειο της αγάπης μου;

                                           Το κόκκινο των χειλιών Σου
                                           Η ομορφιά της αφοσίωσής μου

                                           Τα παιχνιδιάρικα μάτια Σου
                                           Το Όνομά Σου στο αίμα μου

                                            Τα χρυσά Σου Πόδια που ακούραστα χορεύουν
                                            Η μουσική στην καρδιά μου



Και η απάντηση του Σουάμι:

    Είναι το τραγούδι της ψυχής σου.  Όλα όσα περιέχει είναι απολύτως αληθινά.  Η μορφή Μου δημιουργήθηκε από τα αισθήματά σου.  Εσύ δεν ξέρεις ποια είσαι.  Μπορεί να πιστεύεις ότι Εγώ γεννήθηκα πριν από σένα, πίσω όμως από την ενσάρκωσή Μου εσύ είσαι η αιτία.  Όταν ήμασταν η Ράντα και ο Κρίσνα, πήρες στις τελευταίες σου στιγμές ένα δώρο από Μένα.  Ήθελες να ξαναγεννηθείς για να μπορέσεις να Με βιώσεις και να Με γνωρίσεις.  Γεννήθηκα πρώτος και ακολούθησες εσύ.  Ήρθες για να βιώσεις και απολαύσεις την Ύπαρξή Μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου